Marcel Bărbuţ a preluat operaţiunile Schomburg România și susține că această achiziție a fost gândită ca o mutare de şah pe piaţa de produse speciale. Targetul lui Bărbuț: dublări ale cifrei de afaceri de la an la an pe acest segment.
Coagularea sub brandul AdePlast a diverselor nişe din industria materialelor de construcţii continuă cu preluarea operaţiunilor din România a producătorului german Schomburg. În luna august AdePlast a semnat preluarea licenţei, producţiei şi distribuţiei pe piaţa autohtonă a producătorului german.
Grupul de companii Schomburg este prezent în România din 2005 cu facilităţile de producţie localizate în Ploieşti. Germanii de la Schomburg sunt cunoscuţi pentru dezvoltarea de sisteme complete de produse pentru constructii şi anume: sisteme de hidroizolaţii, sisteme epoxidice, sisteme de reparatii şi aditivi pentru betoane şi mortare.
Dintre mărcile Schomburg care vor fi oferite şi de AdePlast enumerăm: AQUAFIN CJ – sistem de etanşare rosturi, COMBIFLEX – sistem de etanşare pivniţe şi subsoluri, THERMOPAL – sistem renovare/asanare, CRISTALLIT – adezivi speciali pentru piatră naturală, AQUAFIN – 2K/M – adezivi speciali flexibili pentru terase şi balcoane. Toate aceste produse vor avea destinaţii speciale putând fi utilizate la construcţii, consolidări şi renovări de şcoli, grădiniţe şi creşe, spitale şi centre de recuperare, centre de welness şi spa, unităţi de alimentaţie publică, spaţii din industria alimentară, infrastructură rutieră şi feroviară.
“Pentru noi strategia de dezvoltare pe piaţa românească este destul de clară acum după acordul cu AdePlast. Din punct de vedere al paşilor ulteriori şi necesari, cooperarea cu AdePlast este un pas corect şi natural” declară Alexander Weber, managing partner al Grupului Schomburg.
În prezent Grupul SCHOMBURG este prezent cu peste 33 reprezentanţe comerciale sau capacităţi de producţie în peste 40 de ţări de pe toate continentele lumii.
„Prin preluarea producţiei şi distribuţiei produselor şi sistemelor Schomburg sfera noastră de competenţe se extinde pe o nişă pe care intenţionam să ne dezvoltăm rapid. Cu acest pas, AdePlast devine jucătorul cu cea mai vastă listă de produse pe care le fabrică în România. Practic, suntem capabili să oferim un pachet complet de produse atât pentru clientul casnic, cât şi pentru beneficiarul industrial. Cu produsele marca Schomburg vizăm un nivel al business-ului de peste 700.000 euro în primul an de activitate. Preluarea Schomburg fost gândită ca o mutare de şah pe piaţa de produse speciale. Facem publice şi următoarele mutări: dublări ale cifrei de afaceri de la an la an pe acest segment” declară Marcel Bărbuţ, CEO AdePlast.
„Dorinţa AdePlast de a ne situa confortabil în poziţia de lider de piaţă în România şi de jucător zonal pe acest segment de business, ne obligă să urmărim orice tendintă şi evoluţie din piaţa materialelor de construcţii. O atare situaţie nu este deloc comodă, ci ne obligă la investiţii permanente. Sperăm că exemplul nostru va inspira o nouă generaţie de antreprenori români să construiască companii autohtone până la nivelul ca care să devină competitori zonali importanţi” precizează Marcel Bărbuţ.