Business

Workshop Brand Enthusiasts Community – sesiunea a IV-a

BECOM 4Reveal Marketing Research, firmă de cercetare de piaţă organizează în perioada 10 – 12 Octombrie cea de-a patra ediţie a workshopului gratuit de comunicare Brand Enthusiasts Community. Proiectul este susţinut de Aspen Romania si www.CalendarEvenimente.ro şi este inclus în planul de Corporate Social Responsability (CSR) al Reveal Marketing Research.

Acesta este adresat tuturor studenţilor pasionaţi de domeniul comunicării şi urmăreşte să abordeze trei teme: Industria de Comunicare în România, Cercetarea de Piaţă şi Poziţionarea Brandului şi Career Coaching.

“Brand Enthusiats Community, eveniment tare drag echipei Reveal se află la cea de-a patra sesiune. Primele trei ediţii ne-au adus multe bucurii şi satisfacţii datorită feed-back-urilor primite de la participanţi. Am avut şansa să cunoaştem tineri plini de iniţiativă, dornici să înveţe şi să-şi arate entuziasmul pentru acest domeniu. Unii dintre ei fac acum parte din echipa noastră” declară Marius Luican, general manager Reveal Marketing Research.

“Brand Enthusiasts a fost pentru mine, mai presus de atmosfera prietenoasa si trainingul interesant, o rampa de lansare. Daca pana atunci, mi-am insusit suficiente cunostinte la facultate si joburi in domeniu, trainingul asta a fost o confirmare a abilitatilor mele si o usa deschisa catre un mediu profesional in care sa ma dezvolt ideal. Astazi fac ce mi-a placut dintotdeauna: scriu pentru o agentie al carei drum este doar inainte. Iar in mare parte, asta se datoreaza Brand Enthusiasts!” spune Diana, participant în prima ediţie a programului.

Programul este adresat studenţilor şi masteranzilor facultăţilor de Marketing, Sociologie, Comunicare şi Relaţii Publice, Media si Jurnalism, însa pot aplica şi studenti de la alte facultăţi, dacă demonstrează ca sunt adevăraţi Brand Enthusiasti. Criteriul de selecţie constă în aplicaţiile trimise pe pagina de Facebook a companiei Reveal Marketing Research sub forma unui mesaj privat cu răspunsul pentru următoarea cerinţă: “Daţi un exemplu de brand pe care îl consideraţi foarte bine construit, în percepţia consumatorilor săi şi justificaţi alegerea.”

Mesajul de aplicație trebuie să conțină și numele complet, facultatea și specializarea, anul de studiu, adresa de e-mail, precum și un număr de telefon, iar aplicanții cu cele mai inspirate şi convingătoare răspunsuri vor fi contactaţi pentru înscrierea pe lista de participare.

Pentru mai multe detalii, cei interesati pot accesa pagina de Facebook Reveal Marketing Research unde pot lua legatura cu organizatorii sau pot face cunoştinţă cu foştii participanţi.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button