Romtelecom a avut o poziție financiară stabilă în trimestrul al doilea, cu venituri de aproape 150 milioane de Euro și o EBITDA Pro Forma de 34,9 milioane Euro, în concordanță cu strategia companiei de creștere a serviciilor de date și televiziune.
Romtelecom și-a menținut tendința din anii precedenți, aceea de a se concentra pe serviciile de divertisment. Numărul de clienți TV a crescut cu 7,3%, la aproape 1,3 milioane, în timp ce pentru serviciile de internet s-a înregistrat o rată de creștere de 4,8% a numărului de clienți, care astfel a ajuns la 1,2 milioane.
Compania și-a concentrat atenția asupra pachetelor de servicii, ceea ce a dus la creșterea ratei de penetrare a serviciilor de internet în baza de clienți de servicii de voce la aproape 55%, în timp ce serviciile TV au înregistrat o rată de penetrare de 57% din baza serviciilor de voce.
Segmentul dedicat companiilor continuă să genereze valoare adăugată clienților, Romtelecom menținându-și poziția de lider pentru serviciile de voce, date și internet, precum și managed services. Romtelecom Business Solutions și-a consolidat poziția de brand inovator, oferind soluții personalizate la cele mai înalte standarde, inclusiv dezvoltarea de rețele IT (aplicații software și echipamente), dar și servicii de mentenanță pentru hardware și software.
Compania și-a diversificat și numărul de servicii de tip cloud, fiind operatorul preferat de câteva dintre cele mai importante companii care operează în România.
Soluțiile de sisteme sunt unul dintre segmentele cu cele mai mari rate de creștere, de mai mult de 45% comparativ cu perioada similară a anului 2012. Acesta este rezultatul parteneriatelor solide pe care Romtelecom le-a dezvoltat în timp cu organizații de top.
În prima parte a anului, Romtelecom Business Solutions a implementat cu succes diferite proiecte ICT pentru clienții business și a semnat o serie de noi contracte pentru soluții ICT la cheie, precum: managed services, virtualizare desktop, comunicații unificate, securitate IT și altele. Pe lângă servicii de consultanță, design și dezvoltare, Romtelecom își asumă livrarea întregii game de astfel de soluții ICT.