Luna februarie a adus producătorul de vinuri Domeniile Ostrov, vânzări în valoare de aproximativ 1 milion de lei, și peste 300.000 sticle de vin din gamele prezente la raft, în retail, şi în HoReCa. Vinurile albe și-au păstrat locul în topul preferințelor consumatorilor, reprezintă acum 70 de procente din totalul vânzărilor, iar cele roşii și rose 30 de procente. Acest raport arată că în această perioadă consumul de vinuri roşii și rose a crescut cu circa 30 de procente, faţă de februarie 2013.
”Anul acesta ne-am pregătit pentru cele două sărbători, pe lângă soiurile Sauvignion Blanc și Chardonnay care și-au atras consumatori fideli, cu vinuri roșii și rose seci, soiuri pure, DOC (De Origine Controlată). Rezultatele din piaţă arată că vedetele noastre pentru acest februarie din vinurile rose au fost de departe Merlot-ul Rose de Domeniile Ostrov și Păcuiul lui Soare din anul 2012, urmate în preferințe de Cabernet Sauvignon din gama premium Reserve Domeniile Ostrov și Merlot, din aceeași gamă premium, toate vinificate în Cramele Ostrov.
În luna îndrăgostiților, tradiția la Domeniile Ostrov este să se lanseze noile Rose-urile, astfel am lansat Rose-urile anului 2013, vinuri ce se vor face remarcate pe piață consumatorului prin gust, culore și arome. Aşteptăm cu mare interes următoarea perioadă de evenimente, 1 şi 8 Martie, de la care sperăm un nou vârf în vânzări și aprecieri”
Oana Belu, acționar Domeniile Ostrov
Producătorul de vinuri Domeniile Ostrov, a înregistrat în luna februarie afaceri de peste 1 milion de lei, în creștere cu aproximativ 15% față de perioada similară a anului trecut. Din totalul vânzărilor sectorul HoReCa a reprezentat 70%. Creșterea afacerilor a fost generată de cele două sărbători care au marcat această lună, Valentine’s Day și Dragobetele.
”Cu ocazia celor două sărbători, românii au consumat mai mult vin. Chiar și cei care în mod normal nu consumă băuturi alcoolice, credem noi că au ciocnit un pahar de vin. De câţiva ani, în această perioadă a anului resimţim o creştere a vânzările la vinuri premium”, declară Oana Belu, acționar Domeniile Ostrov.
70 de procente din vânzări au venit din HoReCa
Compania a înregistrat în această perioadă o creștere a sectorului HoReCa. Acesta reprezintă 70 de procente în totalul vânzărilor. ”Vânzările din luna februarie au atins cifre peste estimările noastre. Într-o lună obișnuită, ponderea sectorului HoReCa în totalul vânzărilor reprezintă 30 de procente, în timp ce anul acesta în februarie a reprezentat 70 de procente. De aici înţelegem că anul acesta românii au sărbătorit Valentine’s Day și Dragobetele în oraș, la restaurante și în puburi. Este drept că această creştere este susţinută de dezvoltarea sectorului de HoReCa, care a luat amploare în ultimii ani la Domeniile Ostrov, atât ca număr de localuri, cât şi ca ofertă pe gamele de vin premium. În 2013 ne-am dublat numărul de localuri HoReCa la nivel național”, declară Oana Belu.
“Domeniile Ostrov” reprezintă brandul “umbrelă” sub care se comunică şi comercializează gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se întinde pe 1300 de hectare. Alături de podgoria de viţă de vie compania mai deţine aproape 400 de hectare de pomi fructiferi şi 200 de hectare de legume.
Gamele producătorului Domeniile Ostrov sunt listate în retailul tradiţional şi în HoReCa, dar şi în lanţurile internaţionale precum Metro, Real, Carrefour, Mega Image, Lidl, Cora sau Kaufland.
Gamele de vin comericalizatre de Domeniile Ostrov sunt: Vinăria Ostrov – Terasele Dunarii IG, Premiat, Cosa Di Vino, Domeniile Ostrov – Oltina D.O.C, Domeniile Ostrov Reserve sau gama de vinuri istorice: Cetatea Durostorum, Pacuiul lui Soare şi Canaraua Fetii.