Indygen e un SIM prepaid, construit în jurul datelor mobile care îi ajută pe tineri să aibă acces la soluţii de comunicare şi la produse digitale. Indygen e pentru tinerii independenţi şi activi, care vor să ştie tot ce se petrece în jurul lor, fără să fie însă constrânşi de un loc anume. Indygen e pentru tinerii care îndrăznesc să fie altfel, care acţionează pe cont propriu, care nu aşteaptă nimic de la alţii pentru că ei ştiu că cele mai bune şi durabile lucruri se întâmplă când pun osul la treabă. Sunt acei tineri care cred că România e un loc plin cu oportunităţi care merită exploatate. Şi care vor demonstra asta şi celor care încă nu îşi dau seama de acest lucru.
Indygen este un SIM care îţi dă acces la un ecosistem de produse digitale făcut de tineri pentru tineri. Indygen vrea să echipeze generaţia tânără cu oportunităţi. Practic, Indygen satisface diferite nevoi ale tinerilor – conectivitate, educaţie, joburi, fun – şi oferă oportunităţi, toate unite într-un produs destinat smartphone-ului.
Cine e în spatele Indygen?
Un hub de inovaţie format din nouă tineri cu vârsta până-n 30 de ani. Tineri, pentru că era nevoie de oameni care să ştie din propria experienţă ce nevoi şi dorinţe reale au tinerii din România. Aceştia şi-au dat ca temă conceperea unui produs de comunicare special gândit pentru smartphone-uri şi pentru nevoile – nu doar de comunicare – ale primei generaţii de români care „a crescut pe Internet”.
„Smartphone-ul este mai mult decât un instrument de conectivitate, el a devenit un hub de comunicare, informare, învăţare şi distracţie. Dacă înainte ţineam telefonul la ureche, acum îl avem mereu în faţa ochilor. Aşadar, pentru the smart connected generation, am făcut un produs care să aibă în centru datele mobile şi un conţinut care scoate în evidenţă stilul de viaţă digital al tinerilor. SIM -ul Indygen le dă tinerilor exact ceea ce le lipseşte lor astăzi: oportunitatea de a face bani, acces la tutoriale de învăţare, tips and tricks să-şi dea seama încotro merg în viaţă. Indygen aparţine prezentului.”
Tudor Ghiurcă, Indygen Director
Ce este produsul?
Indygen e un produs unic pe piaţă. Cu doar 38 de lei, orice tânăr are practic acces la beneficiile unei oferte de telefonie mobilă construită în jurul accesului la internet, dar şi la produsele digitale de pe Indygen.ro – Indygen Cash, Indygen Skilz şi Indygen Viewpoint, pentru început.
Am scris „pentru început” pentru că numărul produselor şi platformelor Indygen va tot creşte în timp – Indygen e un brand în continuă evoluţie. Nici nu poate fi altfel când vine vorba de un produs digital: „lansăm în beta” şi apoi îmbunătăţim permanent, 24/7. Chiar în clipa de faţă avem în lucru alte 3 noi produse Indygen şi aşteptăm şi input-ul primilor noştri clienţi pentru a le definitiva.
Indygen Connectivity
O ofertă de telefonie unică în piaţă, produsul te ajută să îţi foloseşti mobilul aşa cum vrei. Indygen îţi oferă flexibilitate printr-o monedă unică – Indypoints – un singur stoc de unităţi pe care le consumi cum vrei tu: pe net, pe sms-uri sau vorbind. Minutele şi SMS-urile între membrii tribului sunt free of charge, la fel ca traficul pe Indygen.ro. Unităţile pe care nu le consumi într-o lună se reportează în luna următoare. Mai mult, ştii în orice moment câte Indypoints mai ai, fie de pe Indygen.ro, fie prin SMS la cost control.
Simpla activare a membership-ului, îţi dă şi acces gratuit la toate produsele digitale din Indygen.ro, de pe smartphone, tabletă sau laptop/desktop.
Indygen Cash
Tinerii au nevoie de bani. Atunci să-i ajutăm să-i facă. Fie angajându-se la noi, fie devenind “conectori Indygen”. Sau trimiţându-ne idei pentru brief-urile de “Idea Bounty”, unde cele mai bune idei vor fi recompensate cu bani.
Dacă e cineva care vrea să devină conector Indygen, CV-ul nu are mare importanţă. Ce contează e să fie ultra-sociabil, extrem de conectat şi să vrea să facă bani vânzând un produs de tehnologie. Sperăm din tot sufletul ca viitorii antreprenori de succes din România să scrie în memoriile lor cum şi- au făcut primii bani vânzând Indygen.
Indygen Skillz
Tinerii vor să se dezvolte, pentru că au văzut că lumea aparţine celor care au skill-uri mult peste medie în anumite domenii. De aceea, Indygen Skillz le dă acces tinerilor la conţinut de educaţie alternativă. Aici pot vedea materiale inspiraţionale şi educaţionale, toate special create pentru ei de echipa Indygen împreună cu ONG-uri sau asociaţii studenţeşti (CROS, Ideo Ideis, AIESEC), dar şi cu label-uri cool precum Bucureşti Optimist şi Artskul ori branduri ca Discovery Channel.
Toate astea pentru ca tinerii să capete încredere în ei şi-n abilităţile lor şi astfel să se poată angaja mai usor şi să poată face bani mai mulţi.
Indygen Viewpoint
Am creat şi un instrument de orientare profesională bazat pe un test de aptitudini care să le arate tinerilor ce potenţial au şi care sunt zonele în care ar avea mai multe şanse să se împlinească. Pe scurt, Indygen Viewpoint le arată tinerilor în ce arii ar avea mai mult sens să investească în dezvoltarea personală.
“Hub-ul de inovatie format din noua tineri” se numeste “Vodafone”. Indygen este un sub-brand al lui Vodafone.