Obiectivele REWE România pentru 2013-2014 prevăd deschiderea a 20 de noi unităţi Penny Market în fiecare an, cumulând o investiţie în dezvoltare de peste 100 de milioane de euro în cei doi ani. Suma va fi alocată în primul rând noilor magazine inaugurate, dar un procent important va fi destinat îmbunătăţirii reţelei actuale, susține Christian Beck, viitor CEO REWE Romania.
Prezentă de peste zece ani pe piaţa românească, prin reţelele de magazine Penny Market şi XXL Mega Discount, compania REWE România realizează, în 2013, cea mai amplă investiţie în dezvoltare din ultimii ani. Magazinele au un nou concept, ce garantează avantaje precum calitatea şi prospeţimea produselor, eficienţa la cumpărături şi cele mai competitive preţuri.
În 2012, reţeaua Penny Market a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 2 miliarde de lei, ceea ce a adus companiei o creştere de 10.53% faţă de anul precedent. În prezent, reţeaua REWE este alcătuită din 137 de magazine Penny Market şi 7 magazine XXL Mega Discount.
Anul 2013 marchează cea mai puternică investiţie din partea REWE România în dezvoltarea celor două reţele de magazine, atât prin deschiderea de noi unităţi, cât şi prin extinderea procesului de modernizare la un număr mai mare de magazine.
Magazinele Penny Market şi XXL Mega Discount, în proces de modernizare
Prin cele două reţele de magazine, REWE România oferă soluţii optime pentru orice tip de cumpărături: prospeţime şi eficienţă în magazinele Penny Market, alături de oferta completă, pentru întreaga familie, a magazinelor XXL Mega Discount.
La începutul acestui an, Penny Market a fost repoziţionat, desăvârşind astfel un proces amplu de modernizare, iniţiat în 2012. Alături de beneficiul preţurilor mici, reţeaua Penny Market oferă un sortiment echilibrat între produsele autohtone, de la producătorii locali, şi produse internaţionale la preţuri foarte avantajoase. Alimentele produse în România reprezintă acum peste 60% din gama de produse alimentare comercializate de Penny Market.
Printre îmbunătăţirile aduse magazinelor se numără deschiderea unui raion de brutărie cu produse proaspete, prezent în peste 70% din magazinele din reţea. Obiectivele pentru 2013 prevăd dotarea integrală a reţelei Penny Market cu brutărie proprie şi deschiderea unei măcelarii în cel puţin 20 de unităţi.
Relansată la începutul lui 2013 sub un nou nume, reţeaua XXL Mega Discount a parcurs, de asemenea, un amplu proces de reamenajare şi modernizare, menit să ofere clienţilor o experienţă mai plăcută la cumpărături, servicii de calitate, cele mai avantajoase preţuri şi un personal bine pregătit. Magazinele oferă patru importante garanţii, care promit o experienţă ireproşabilă la cumpărături: garanţia prospeţimii, a calităţii, a rapidităţii la casa de marcat şi garanţia celui mai mic preţ.
În 2013, REWE România continuă procesul de modernizare în cele două reţele de magazine, cu îmbunătăţiri în ceea ce priveşte: diversitatea categoriilor de produse şi organizarea spaţială a acestora în magazine, preţul produselor, promoţiile oferite, conceptul de comunicare, orele de funcţionare ale magazinelor, locaţia şi dimensiunea acestora, serviciile oferite şi personalul calificat.
REWE România face parte din concernul german REWE Group, unul dintre liderii europeni în comerţul alimentar. La ora actuală grupul REWE este reprezentat în 13 ţări europene, cu o cifră de afaceri inregistrată în anul 2012 de 49,7 miliarde EURO şi peste de 300.000 de angajati, în 15.538 de magazine. Concernul se adaptează mereu cerinţelor pieţelor internaţionale şi este întotdeauna cu un pas înainte, îmbinând astfel tradiţia şi experienţa de 80 de ani cu gândirea orientată spre viitor. În România, grupul este prezent prin lanţurile de magazine Billa, XXL Mega Discount şi Penny Market.