Parenting

Relansarea Carpatina poartă semnătura 23 Communication Ideas

carpatina Spirit TanarOdată cu adăugarea producătorului de apă minerală în portofoliul său de clienți, 23 Communication Ideas a dezvoltat campania de relansare a companiei Carpatina. Debutând luna aceasta, campania de comunicare introduce o serie de spoturi dintre care “Minutul de sănătate” și “Telenovela”.

Despre începutul colaborării dintre 23 și echipa Carpatina, Laurențiu Semeniuc a declarat că: “Am fost plăcut impresionat, ba chiar șocat de normalitatea acestui brief. Nu trebuie să vorbim despre calitățile apei? Despre izvorul din care este colectată? Nu trebuie să spunem despre ceea ce fac toate apele? Nu spunem că ține de sete și că te răcorește vara? Nimic despre proprietățile chimice, nitriți, echilibru, calciu și magneziu? Ei bine, nu. Am primit un brief frumos și generos, care are în centru consumatorul, nu produsul.”

Noul concept de comunicare se aliniază valorilor brandului Carpatina și este menit să evidențieze calitatea acestuia de a vorbi despre oameni și mai puțin despre produsul său, punând în centrul discursului nevoia oamenilor de a-și păstra spiritul tânăr.

Spoturile TV gândite sub platforma Carpatina TV fac parte dintr-un plan mai amplu de comunicare a brandului Carpatina, care va include, de asemenea, promovare în mediul online și prin SMS. Campania începută recent pe TV va continua pe parcursul anului cu alte execuții, sub forma unor emisiuni în cadrul platformei Carpatina TV.

“Mă întâlnesc cu primul brand de apă care nu vorbește despre apă, ci vorbește despre oameni. A WHO brand, not a WHAT brand. Și mai precis despre oamenii de vârstă mijlocie, alergați și presați din toate părțile de responsabilități: familie, copil, job și credite la bancă. O perioadă în care, chiar dacă viața nu mai e ca în prima tinerețe, spiritul tânăr nu ar avea de ce să nu rămână blocat la 20 de ani și să te ajute să te simți ca atare. Carpatina vorbește oamenilor despre spiritul celei mai frumoase vârste, pe care ar trebui să-l păstram intact cât de mult putem. Bogăția de insight-uri specifice vârstei ne-au dus la o listă impresionantă de subiecte, asemeni unei grile TV, care acoperă toate nevoile audienței sale prin emisiuni diferite. De aici și Carpatina TV. Un post de televiziune fictiv, care abordează într-o cheie amuzantă, temele serioase ale vârstei mijlocii.” a adăugat Laurențiu Semeniuc, Partener 23.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button