BusinessCompaniiParenting

Producătorul celebrelor eugenii îşi face strategia de marketing cu ajutorul lui Iulian Pădurariu

Produse Dobrogea Grup - Biscuiti EugeniaProducătorul de panificaţie Dobrogea Group, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil, deţinătorul cunoscutului brand Eugenia, a semnat un contract de colaborare cu Iulian Pădurariu, consultant de marketing asociat în cadrul Marks Romania.

Prima etapă a proiectului constă în definirea strategiei de marketing pe termen scurt, și este urmată de o etapă mai complexă de dezvoltare a afacerii pe termen lung. Această colaborare face parte din eforturile de reorganizare ale companiei: în contextul dificultăților economice și a evaziunii fiscale din domeniu, Dobrogea Grup este astăzi în procedură de insolvență generală, în faza de definitivare a planului de reorganizare.

“În ultimii ani, contextul competițional pe piața făinurilor și a produselor de panificație a avut o evoluție extrem de agresivă, ceea ce a creat unele disfuncționalități producătorilor tradiționali din România. Pe termen scurt, celebra faină cu trei zerouri de la Dobrogea trebuie să ajungă din nou în toate bucătăriile, iar copiii noștri trebuie să se bucure de Eugenia așa cum ne bucuram noi în copilărie. Pe termen lung, Dobrogea trebuie să aducă inovație într-o industrie ce aparent e mult prea apăsată de povara prețurilor din ce în ce mai mici”, a spus Iulian Pădurariu, consultant de marketing asociat la Marks Romania. Iulian Padurariu - consultant de marketing asociat, Marks Romania

În portofoliul Dobrogea Grup se regăsesc făina Dobrogea, pâinea Neptun și Bonpana,  biscuiții Eugenia și Digesta. În anul 2011, compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 55 milioane de euro.

“Am găsit de cuviinţă în această etapă să încheiem un contract de colaborare cu profesioniști de înaltă ținută în vederea fundamentării unei stategii de marketing pe termen mediu și lung”, a declarat Fotini Teodorescu, administrator la S.C. Dobrogea Grup S.A.

Experiența lui Iulian numără peste 15 ani în marketingul local, și 12 premii Effie câștigate de către proiectele pe care le-a coordonat. După șapte ani petrecuți în poziția de director de marketing în companii românești importante care au trecut prin procese de restructurare (precum Policolor, și Murfatlar), Iulian a deschis în anul 2005, la București, biroul de consultanță al rețelei prezidate de Jack Trout (unul dintre cei mai renumiți strategi de business). Printre clienții din România ai rețelei se numără TinaR, Banca Transilvania, FAN Courier și Rețeaua de Sănătate Regina Maria. Din anul 2008, activează de la Viena pentru Trout & Partners în Europa Centrală și de Est, totodată fiind și consultant de marketing asociat la agenția Marks.

Dobrogea Grup este o companie privată cu capital 100% românesc. Compania oferă clienților și consumatorilor săi peste 300 de produse din 5 domenii de activitate: morărit, panificație-patiserie, produse congelate, cereale mic dejun și biscuiți.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button