Retailerul suedez de mobilier IKEA, unul dintre cele mai cunoscute branduri de pe acest segment, a făcut primii paşi serioşi în lumea digitală încă de anul trecut, odată cu lansarea catalogului de produse pentru 2013. Astfel, alături de catalogul care este valabil până la finalul lunii august, compania a dezvoltat în premieră o aplicaţie care i-a permis să ducă utilizatorii într-un showroom online interactiv.
Disponibilă gratuit pentru telefoanele care aveau la bază sistemele de operare Android şi IOS, aplicaţia permitea ca paginile catalogului care aveau pe ele simbolul unui smartphone să fie scanate pentru ca cititorul să aibă acces la informaţii suplimentare care vor întregi experienţa catalogului cu multe alte idei şi inspiraţie.
“Noua aplicaţie oferă conţinut multimedia extins, precum galerii de imagini, filme pline de inspiraţie, poveşti ale designerilor sau chiar vizualizări 3D interactive şi X-Ray ale produselor”, spuneau la evenimentul de lansare de anul trecut oficialii IKEA România.
În acest an, suedezii au mers mai departe şi s-au folosit de noua tehnologie hot a momentului: Realitatea Augmentată. În acest sens, aplicaţia disponibilă anul trecut a primit un upgrade pentru catalogul IKEA 2014.
Citiţi mai multe despre inginerii români care au dezvoltat cea mai tare tehnologie de RA.
Utilizatorii vor putea testa pe telefoanele inteligente şi pe tablete cum arată un anumit obiect de mobilier, cel puţin varianta digitală a aceslui obiect, în propriile camere, cu ajutorul Realităţii Augmentate.
Pentru a beneficia de avantajele acestei tehnologii, trebuie doar să scanezi una dintre cele 90 de pagini ale catalogului pentru care s-a folosit Augmented Reality şi să arunci catalogul pe podea pentru ca versiunea digitală a produsului în 3D să îşi facă apariţia pe ecranul device-ului tău.
Simplu şi fără prea multe bătăi de cap sau dureri de spate, nu-i aşa?