Microsoft România și Kapsch România anunță parteneriatul pentru promovarea noii suite de soluții Microsoft Dynamics (Navision / Axapta / CRM) în mediul de business local. Noile versiuni ale soluțiilor Microsoft Dynamics au fost lansate în România pe 23 aprilie cu ocazia Next Business Forum, eveniment internațional organizat și susținut de Microsoft și Lotus Formula 1.
În contextul în care cel mai recent studiu Eurostat plasează România pe locul 19 în cadrul Uniunii Europene în ceea ce privește gradul de utilizare a soluțiilor de tip ERP și pe poziția 20 la nivelul de adopție a soluțiilor CRM, condițiile pieței locale sunt favorabile creșterii pe aceste segmente în următorul an fiscal.
Conform evaluărilor analiștilor de piață, piața românească de soluții ERP și CRM este cifrată în momentul de față la peste 100 de milioane de euro. De asemenea, se estimează că Microsoft are o cotă de 25% din piața specifică de CRM. Având în vedere că modelul Kapsch, atât la nivel global cât și la nivel local, este unul ce se bazează pe integrarea de sisteme, parteneriatul creează premisa pentru o nouă abordare din partea clienților care doresc să implementeze soluții de business ERP și CRM, reprezentanții Kapsch România estimând că numărul clienților săi din zona soluțiilor de business Microsoft să crească semnificativ până la 31 martie 2014.
În condițiile actuale, în care criza a modificat semnificativ comportamentul clienților în ceea ce privește achizițiile, Kapsch și Microsoft sunt hotărâte să demonstreze împreună că o investiție IT menită să crească semnificativ eficiența afacerii se poate face în termenii unui buget rezonabil. Colaborarea cu Microsoft va ajuta Kapsch să își consolideze poziția de consilier de încredere al clienților săi prin promovarea și calibrarea corectă a celor mai noi tehnologii într-o serie de proiecte de referință,”
Daniel Oancea, Business Solutions Director în cadrul Kapsch România.
Intrată recent pe piața locală, compania și-a construit o reputație solidă ca integrator de tehnologii – în directă corelație cu cea globală – și datorită faptului că pune în beneficiul clienților sinergia unor profesioniști care au acumulat o experiență consistentă în implementări de soluții de afaceri sau de infrastructură, precum și în furnizarea profesională de servicii liderilor din domeniile financiar-bancar, telecom, producție, utilități, oil & gas.
Parteneriatul cu cei de la Kapsch România reprezintă o etapă importantă nu numai pentru Microsoft ci și pentru modul în care percep clienții soluțiile de business. Ei au înțeleg astăzi rolul esențial al tehnologiei integrate în toate departamentele unei companii și, implicit, au început să își modifice cererile, atât din punct de vedere al dimensiunii de implementare cât și din cel al customizării pentru a beneficia de soluții de business integrate.”
Ioana Răzvan, Business Group Lead, Microsoft România.
Microsoft se numără printre partenerii strategici ai Kapsch atât în plan local, cât și la nivelul grupului. Kapsch România promovează suita Microsoft de soluții business bazându-se în special pe flexibilitatea și productivitatea avansată pe care o conferp clienților diversificați aceste soluții, cu impact observat imediat asupra performanțelor organizației, în ansamblu. Pasul pentru promovarea acestor soluții de business a fost realizat de către Kapsch și în baza acumulării unei serii de referințe extrem de puternice în ceea ce privește dezvoltările personalizate realizate pe technology stack-ul SQL Server/.Net, soluțiile de Content Management (Microsoft Sharepoint), cele de Identity Management (Microsoft Active Directory) și cele de securitate (Microsoft Forefront).
Soluțiile de business Microsoft Dynamics au impact în simplificarea sarcinilor de administrare ale departamentelor IT și le vor oferi specialiștilor o fundație solidă în tranziția către Cloud și consumerizare a IT-ului în organizații. Impactul în business al companiilor din România ce au implementat deja aceste soluții este puternic, fie că ne referim la fundația solidă a platformei, fie la agilitatea și suportul pentru inovare în cadrul organizațiilor.