Marks, agenția de marketing simplificat, anunță încheirea campaniei corporate “Primii în abonamente medicale” a Rețelei private de sănătate REGINA MARIA. Sub umbrela promisiunii “Ne pasă de oameni”, această campanie a fost dedicată companiilor care folosesc serviciile medicale ale Rețelei.
Colaborarea dintre cele două entităţi marchează trei ani de existenţă, fiind pornit în momentul în care Marks a desfăşurat campania pentru rebranding-ul din Centrul Medical Unirea (CMU) în Rețeaua privată de sănătate REGINA MARIA.
Potrivit reprezentanţilor celor două companii, campania corporate “Primii în abonamente medicale” reprezintă doar o parte din planul de comunicare care urmează să fie implementat anul acesta sub noua semnătură.
“Posibilitatea de a poziționa un lider în categoria serviciilor de sănătate, în privat, a fost o provocare. Așa cum am văzut de la bun început, Rețeaua privată de sănătate REGINA MARIA are toate ingredientele unui lider; tocmai de aceea noua campanie vine în consolidarea acestei poziții”, a spus Mia Munteanu — Account Manager, Marks.
Rețeaua privată de sănătate REGINA MARIA este lider în abonamente medicale pentru segmentul de piață corporate, având cel mai mare număr de clienți companii romanești și multinaționale. Coca-Cola, PepsiCo România, Banca Transilvania, ING Asigurări, Microsoft și Vodafone sunt doar câteva dintre companiile care folosesc pentru angajații lor serviciile rețelei private.
„Creativ, am decis să construim mesajele campaniei respectând valorile, imaginea și linia de comunicare a companiilor implicate. Pe cât a fost posibil, am lucrat chiar cu elemente din campaniile cunoscute sau recente ale acestora”, a spus Silviu Pădurariu — Creative Director, Marks.
Echipa Marks care a contribuit la realizarea acestei campanii este compusă din Mia Munteanu – Account Manager, Alexandru Aron – Copywriter, Gheorghe Iosif – Art Director, Silviu Pădurariu – Creative Director.
Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialiști care vin atât din “lumea clientului”, cât și din “lumea agențiilor”; specialiști în domenii diferite – economie, matematică, psihologie, și comunicare. Acest nou tip de echipă oferă clienților un proces complet de simplificare – prin strategie, comunicare și vânzări.
Marks înseamnă Marketing Simplificat. Tot ceea ce motivează echipa este găsirea acelor soluții care simplifică viața și cheltuielile clientului; pentru Marks, SIMPLU înseamna peste 12 premii EFFIE de eficiență în vânzări câștigate din 2004 de către proiectele gestionate de fondatori: câte unul cu Murfatlar și Zaraza, câte patru cu Unirea și Banca Transilvania.
Printre clienții agenției se numără companii precum UniCredit Țiriac Bank, Groupama Asigurări, FAN Courier, Focussat, și Clubul Regal al Regilor.