BusinessCompanii

Kraft Foods România a devenit Mondelez România

mondelezKraft Foods România, lider în piaţa locală de cafea, ciocolată şi biscuiţi, şi-a schimbat numele în Mondelez România începând cu data de 25 aprilie 2013, anunţă oficialii producătorului de bunuri de larg consum.

Schimbarea de nume vine pe fondul deciziei luate la 1 octombrie 2012 de către oficialii companiei, în urma căreia Kraft Foods s-a împărţit în două companii publice: o companie de snacks la nivel global, cu creştere semnificativă şi o companie de produse de băcănie, în America de Nord, cu o marjă de profit ridicată. Aceasta din urmă, îşi menţine numele de Kraft Foods Group, Inc. În consecinţă, compania de snacks la nivel global a avut nevoie de un nume nou: Mondelēz International.

Decizia de a împărţi compania s-a datorat strategiei diferite de creştere şi dezvoltare între categoriile de snacks şi celelalte produse alimentare din portofoliul companiei. Mai mult, aceste categorii aveau nevoie de direcţii noi de dezvoltare, elaborate în pieţe separate.

Noul nume al companie este un cuvânt recent inventat ce sugerează ideea de lume delicioasă plină de momente de bucurie. “Monde” este inspirat din versiunea latină a cuvântului “lume”, şi “delēz” este o expresie originală a cuvântului “delicios.” În plus, cuvântul “International” exprimă natura globală a afacerii.

Mondelez România va avea acelaşi portofoliu de branduri ce au aparţinut anterior Kraft Foods România, şi anume cafea: Jacobs, Nova Brasilia şi sistemul de preparare a cafelei – Tassimo; ciocolata: Milka,Toblerone, Poiana şi Africana; biscuiţi: belVita, OREO, Milka, Pepito, Pim`s, Barni, TUC, şi bomboanele Halls.

Compania este lider de piaţă în categoriile de cafea, ciocolată şi biscuiţi în România, poziţie pe care doreşte să o consolideze prin investiţia continuă în mărcile sale, prin inovaţie şi extinderea gamei de produse.

Şaptesprezece ţări din Europa Centrală şi de Est, inclusiv România, s-au alăturat organizaţiei Europene Mondelēz International (MEU), cel mai mare producător de ciocolată, biscuiţi, bomboane şi băuturi răcoritoare sub formă de pulbere şi al doilea mare producător de gumă şi cafea.

“Ca membru al Mondelēz International şi al regiunii MEU, care reprezintă acum 39% din veniturile totale ale companiei, oamenii noştri vor beneficia de noi oportunităţi. În afară de acestea, fiind parte dintre cele mai mari şi importante regiuni europene vom putea să adoptăm şi să adaptăm noile strategii comune, să investim în lansarea de programe inovatoare pentru a dezvolta afacerea mai repede. Este începutul unei călătorii noi şi palpitante pentru angajaţii şi consumatorii noştri”, declară Gerard Chandran, Managing Director, Mondelez România.

Mondelēz International a avut un venit de 35 de miliarde de dolari în 2012. Mondelēz International este listată la indicii bursieri Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 şi Dow Jones Sustainability Index. La nivel local, compania este prezentă din anul 1994, cu un portofoliu de mărci precum Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button