BusinessCompanii

Galerie foto: Lansarea catalogului IKEA pentru 2014 – the perfect excuse for a shopping spree

ikeaMarţi 13 august, ora 10. Zi de vacanţă pentru elevi şi de concediu pentru o parte dintre bucureşteni. Parcarea complexului comercial Băneasa din nordul Capitalei este pe jumătate plină.

Imediat ce îşi deschide uşile, singurul magazin din România al suedezilor de la IKEA (şi potrivit reprezentanţilor locali, nu vorbim despre o extindere a reţelei la nivel local nici în 2014) se umple ochi. Sunt ultimele zile de reduceri pentru produsele care au stat la raft pe parcursul acestui an.

DSC00927 (Small)Vizitatorii încearcă să-şi facă loc printre lucrătorii comerciali care reamenajează magazinul pentru noua colecţie de produse, printre oficialii IKEA, şi printre noi, ziariştii prezenţi la evenimentul de lansare al noului catalog de produse pentru 2014.

Cu o săptămână înainte de schimbarea oficială a portofoliului de produse ce va fi disponibil pe parcursul anului viitor, retailerul suedez de mobilă IKEA, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională de profil, a lansat al şaptelea catalog de pe piaţa locală. Foto_Catalog IKEA 2014 (17)

Noul catalog include 324 de pagini de inspirație și idei. Tema catalogului de anul acesta este „Bucură-te de fiecare moment petrecut acasă”.

“Anul acesta, ne concentrăm pe ce contează cel mai mult acasă – timpul petrecut împreună. Studiile din toată lumea arată că oamenii sunt tot mai stresați de faptul că nu mai au timp pentru ei, pentru casă și pentru cei dragi, că nu mai au timp să prețuiască bucuriile simple de zi cu zi de acasă. Tocmai de aceea, Catalogul IKEA 2014 oferă soluții accesibile și ingenioase pentru momentele petrecute împreună cu cei dragi – copii, soți, părinți, frați, surori, iubiți, prieteni sau chiar animalul de companie. Fie că gătim, citim, urmărim un film sau desenăm cu cei mici, mai puțin contează ce anume facem acasă. Important este că suntem cu toții împreună, chiar dacă uneori doar stăm întinși pe canapea și nu facem nimic” a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA România.

Totodată, începând cu data de 19 august şi până pe 8 septembrie, 950.000 de exemplare din noul catalog vor fi distribuite gratuit către toate locuințele din București, Ploiești și împrejurimi.

Nu trebuie să uităm faptul că noul catalog vine cu o extensie digitală îmbunătățită, care are la bază tehnologia de Realitate Augmentată, despre care am scris mai multe într-un material anterior.

Aplicația IKEA Catalogue le permite utilizatorilor să mobileze o cameră în Realitatea Augmentată și să vadă cum arată peste 100 de produse din catalog în propria casă. 50 de pagini din noul catalog au posibilitatea de a fi scanate cu ajutorul unui telefon inteligent sau al unei tablete pentru a oferi consumatorilor o experienţă interactivă crescută.

Foto_Catalog IKEA 2014 (12)În plus, utilizatorii vor găsi mai multe idei pentru decorarea și amenajarea locuinței, vor vedea camere din unghiuri diferite, vor crea liste de cumpărături și vor fi la curent cu toate noutățile din magazin. Aplicația permite și verificarea informațiilor despre produse și a existenței acestora în stoc și este disponibilă gratuit în Google Play și App Store. În România, noua aplicaţie pentru telefoane inteligente şi tablete va fi disponibilă începând din15 august.

În acelaşi timp, oficialii IKEA România au declarat că pe parcursul anului viitor, preţurile de vânzare vor fi menţinute la nivelul actual, nefiind operate schimbări de preţ. Preţurile din noul catalog includ TVA, sunt maxime şi sunt valabile de la 1 septembrie 2013 până la 25 august 2014.

Cornel Oprişan, retail manager IKEA România a declarat că vânzările magazinului vor creşte în actualul an financiar, care se încheie la finele acestei luni, însă nu a oferit detalii privind evoluţia vânzărilor. În anul financiar anterior, rulajul retailerului suedez s-a ridicat la nivel local la suma de 341,2 milioane de lei.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button