BusinessCompanii

Flanco vizează un profit cu 80% mai mare în 2013

Flanco și-a propus o cifră de afaceri totală de 157 milioane de  Euro pentru anul în curs și, totodată, un profit operational de 4,5 milioane de Euro, cu 80% mai mare decât cel înregistrat în 2012. Retailerul mizează și pe creșterea cotei de piață până la 14%.

Flanco a înregistrat în 2012 o cifră de afaceri de 137 milioane EUR, în creștere cu 25% comparativ cu anul anterior, și o cotă de piață de 13%. Astfel, compania a devenit al doilea cel mai important retailer offline din România, urcând o poziție în topul celor mai mari jucători din industrie.

Piața de electroIT din România a crescut cu 5% comparativ cu 2011, în vreme ce piața vest-europeană a înregistrat un avans de numai 0,2%. Flanco a obținut o creștere de 25% a cifrei de afaceri, grație investițiilor în modernizarea rețelei de magazine, în dezvoltarea echipei și în managementul portofoliului de produse, atingând astfel obiectivul propus pentru 2012.

Vezi aici ce sumă va investi retailerul Flanco în extinderea rețelei

“În 2012 am reușit să ne atingem obiectivele de creștere propuse și să ne consolidăm arhitectura internă de business, atât de necesară dezvoltării unei afaceri sustenabile”, a declarat Violeta Luca, CEO Flanco. “Rezultatele obținute confirmă faptul că modelul nostru de business și strategia de poziționare alese sunt oportune și ne diferențiază pe o piață în care eroziunea prețurilor și strategia «copy-paste» au fost singurele metode de stimulare a vânzărilor din ultimii ani”, a adăugat Violeta Luca.

Flanco este unul dintre cei mai importanți retaileri de electroIT din România, cu cel mai bun randament al vânzărilor raportat la suprafața comercială. Cu echipă de peste 900 de oameni, Flanco își propune să devină retailer-ul preferat al românilor.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button