Retailerul Flanco a anunțat, marți, că a alocat, pentru 2013, circa două milioane de euro pentru deschiderea de noi magazine în țară și remodelarea unora mai vechi. Compania deținută în proporție de 100% de omul de afaceri Iulian Stanciu a investit, anul trecut, peste 2,5 milioane de euro în rețeaua de magazine, atât în modernizarea, remodelarea și extinderea unor spații deja existente, cât și în deschiderea unor magazine noi în orașe precum Iași, Sibiu, Cluj, Oradea, Ploiești, Deva, Târgoviște sau București.
Pentru anul în curs, Flanco și-a propus să deschidă până la cinci noi magazine și să remodelez alte 20. În prezent, compania deține o rețea de 78 de magazine, cu o suprafață totală de peste 44.500 mp.
Dacă în ceea ce privește cifra de afaceri și cota de piață suntem pe locul doi în topul celor mai mari retaileri, în privința randamentului vânzărilor/mp suntem pe locul unu, acesta fiind un indicator extrem de valoros pentru o companie care își dorește în primul rând să fie rentabilă și eficientă”.
Violeta Luca, CEO Flanco.
Astfel, pe o suprafață de vânzare cu 10% decât în anul 2011, compania a înregsitrat vânzări mai mari cu 25%, crescând rentabilitatea vânzării/mp la peste 3.200 de euro.
Flanco este unul dintre cei mai importanți retaileri de electroIT din România, cu cel mai bun randament al vânzărilor raportat la suprafața comercială. Cu echipă de peste 900 de oameni, Flanco își propune să devină retailer-ul preferat al românilor.