FAN Courier a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de peste 280 milioane RON și a depăsit bugetul pe care și-l propusese la începutul anului pentru investiţii, acesta atingând valoarea de 6 milioane euro. Compania își consolidează astfel pentru al optulea an consecutiv poziția de lider al pieței domestice de curierat, ajungând la investiţii totale de peste 50 milioane euro în cei 16 ani de activitate.
Intr-un scenariu optimist, afacerile companiei pot înregistra în 2014 un avans de 10-15% faţă de anul precedent, creștere care poate fluctua în functie de evoluţia intregii economii, piaţa de curierat fiind strans legată de aceasta.
Un segment important care înregistrează o creștere constantă este cel al comerţului online ce devine din ce în ce mai activ la nivel local. Comerţul online reprezintă in acelasi timp unul din principalele motoare de creștere a business-ului FAN Courier din ultima perioadă.
Investiţiile în tehnologie și servicii noi, modernizarea flotei auto și a sediilor din ţară și specializarea personalului constituie și ele obiective importante pentru anul 2014.
”Anul trecut am continuat consolidarea companiei, reușind să ne eficientizăm oferta prin investiţiile în echipamente moderne, oferind clientilor nostri solutii logistice de ultima oră. In 2014, ne propunem investiţii in valoare de aproximativ 4,5 milioane de euro, pe care le vom direcţiona spre servicii si soluţii care aduc permanent valoare adaugată partenerilor nostri”
reprezentanţii companiei (Adrian Mihai, Neculai Mihai si Felix Pătrăscanu)
Anul acesta FAN Courier a decis să iși diversifice oferta de curierat internaţional, deschizand înca o linie directă pentru expediţiile internaţionale, Romania-Germania. Coletele vor pleca de la Oradea de luni pană vineri și vor ajunge la destinaţie în 48 de ore în Germania, Austria, Belgia si Olanda. Taxa de livrare începe de la 25 Euro + TVA.
Cel mai recent serviciu lansat este Check on Delivery, ce oferă posibilitatea destinatarului să vizualizeze la primire conţinutul unei expeditii, fără să verifice tehnic (teste/proba) produsele. Serviciul Check on Delivery este disponibil atat pentru persoane fizice cat și pentru cele juridice, dacă expeditorul a bifat această opţiune.
Anul trecut au mai fost lansate serviciile Print & Go, soluţia automată de tiparire, envelopare și expediere a documentelor și Collect Point, serviciu care oferă clientilor posibilitatea de a expedia colete și plicuri, 7 zile din 7, din puncte de colectare a corespondenţei, situate în reţeaua parteneră OMV din toată ţara.
Inceputul de an a mai adus la FAN Courier titlul Antreprenorul Anului, primit de Felix Patrascanu în cadrul celei de-a noua ediţii a galei organizate anual de una din publicaţiile de business de referinţă din România și parteneriatul dintre FAN Courier si Vodafone, prin implicarea a doi dintre acţionari în cea mai recentă campanie de imagine.
FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai si Felix Pătrăscanu. FAN Courier deserveste cei peste 16.000 de clienti, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 2.700 de colaboratori si a unei flote auto de peste 1.700 de vehicule.