BusinessStartup

Descoperă potenţialul antreprenorial la Enterprise You! A doua ediţie are loc în luna iunie

În luna iunie echipa Akcees te invită la cea de a doua ediţie Enterprise You, program de training pan-european dezvoltat în cadrul EU Enterprise Partnership.

De această dată evenimentul are loc la final de săptămână, mai exact pe 15 şi 16 iunie la TechHub Bucharest. Dacă vrei să înveţi cum îţi transformi pasiunea în carieră şi să afli care sunt paşii pe care trebuie să îi faci pentru a porni la drum pe cont propriu aplică acum la http://akcees.com/workshop!

La Enterprise You îţi vei descoperi potenţialul antreprenorial şi vei înţelege cum să îţi pui în valoare abilităţile pentru a atinge obiectivele dorite. Programul de training acoperă 11 module diferite care te vor ajuta să te descoperi pe tine şi să începi propria ta afacere.

Pe parcursul celor două zile ale programului vei învăţa mai multe despre branding personal, leadership, comunicare şi creativitate şi vei pune în practică aceste concepte pentru a genera idei de afaceri. În plus, vei descoperi cum poţi dezvolta şi finanţa aceste idei, dar şi cum să le prezinţi în faţa investitorilor. Sesiunea de training va fi susţinută de Irina Scarlat, Co-Fondator al Akcees şi Prove PR şi trainer profesionist cu o experienţă relevantă în domeniu.

La finalul programului vei deveni membru al unei comunităţi internaţionale de tineri pasionaţi de antreprenoriat şi vei avea acces la mentori şi experţi, dar şi la resurse de învăţare şi evenimente relevante.

Vino la cea de a doua ediţie Enterprise You şi descoperă cum să îţi transformi pasiunea în mod de viaţă! Costul programului este de 150 RON şi include sesiunile de training şi materialele de curs, mentorat gratuit şi acces la comunitatea internaţională. Dacă eşti student, membru al Akcees sau al organizaţiilor partenere beneficiezi de o reducere de 50 RON. Aplică acum la http://akcees.com/workshop şi alătură-te comunităţii Enterprise You!

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button