Credit Europe Bank, subsidiara locală a grupului financiar olandez Credit Europe BankNV, a dat startul unei campanii de primăvară, “Ce ţi-ai propus să schimbi anul acesta?”. Campania este destinată posesorilor de CardAvantaj, cel mai popular card de credit de cumpărături în rate fără dobândă din România. Pe durata acesteia, beneficiile cumpărăturilor în rate vor fi extinse şi în afara reţelei de comercianti parteneri a CardAvantaj pentru anumite categorii de produse.
Astfel, tranzacţiile de cel puţin 250 de lei efectuate în această perioadă prin CardAvantaj Standard/Clasic, Gold sau Platinum – în orice magazin de modă, mobilier, decoraţiuni şi amenajări interioare sau bricolaj din România care acceptă ca modalităţi de plată carduri MasterCard sau VISA – vor fi automat postate în 3 rate, fără dobândă, până pe data de 15 mai 2013.
„Susţinem dorinţa deţinătorilor de CardAvantaj de a schimba ceva în această primăvară, fie că este vorba de aspectul locuinţei sau de garderoba personală. Ca şi ei, am vrut să venim cu ceva nou, oferindu-le o deplină libertate de alegere în utilizarea cardului de credit pentru achiziţionarea lucrurilor dorite” a declarat Engin Alaybayoglu, Chief Retail Cards and Banking Officer, Credit Europe Bank România.
Credit Europe Bank România aniversează în acest an 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală. Banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank România.
În România Credit Europe Bank are un portfoliu de aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 70 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru.