Credit Europe Bank, unul dintre principalii jucători de pe piaţa bancară locală, a lansat începând cu luna august un pachet de beneficii dedicat angajaţilor din sistemul public care doresc să obţină un CardAvantaj.
Oferta include comision de administrare a cardului zero pentru primul an şi plata în trei rate a tuturor tranzacţiilor efectuate în supermarketuri, în magazinele de construcţii/ bricolaj/amenajări interioare din afara reţelei de comercianţi parteneri, atât din ţară cât şi din străinătate. Aceste beneficii se aplică şi pentru comercianţii online, oferta fiind valabilă până în decembrie 2014.
“După ce, în trecut, ne-am adresat profesiilor liberale acum ne orientăm şi către angajaţii din sistemul public prin intermediul unei oferte flexibile, care oferă avantajul achiziţiei în rate fără dobândă şi la comercianţii din afara grupului de parteneri ai CardAvantaj”, a declarat Gabriela Stanciu, Head of Cards Product Management, Credit Europe Bank România.
Clienţii vizaţi de Credit Europe Bank care pot obţine aceste beneficii sunt angajaţii din sistemul de stat, din instituţii sau categorii precum: administraţii financiare şi primării, transporturi (CFR Călători, CFR Marfă, Metrorex etc.), sindicate, sănătate (spitale publice), educaţie (şcoli, licee, grădiniţe şi alte instituţii de învăţământ de stat), Guvern şi administraţia publică centrală.
Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank România. La nivel local, portofoliul de clienţi ai Credit Europe Bank numără aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii.