În ceea ce privește piața românească, Takko Fashion vizează în actuala sa ofensivă ca pana la finalul anului 2013 sa aiba in portofoliu cinci noi magazine. Deschiderile vor fi parte a planului de extindere a rețelei de magazine pe piața românească, început în 2007 cu scopul bine definit de a deschide 100 de magazine.
Până acum, retailerul de modă german a deschis și își desfășoară activitatea în 64 de magazine în România. “Pentru Takko Fashion piața românească este foarte atractivă, cererea de modă fiind foarte mare, dar, în același timp, prețul trebuie să fie bine chibzuit”, arată Cosmin Ulmean, Country Manager Takko România. Astăzi, România este una dintre piețele cu o creștere foarte rapidă în Europa Centrală și de Est pentru Takko Fashion.
Takko Fashion, grupul european de retail de modă ce îşi desfășoară activitatea în mai mult de 1.800 de magazine din 16 țări din Europa de Vest, Centrală și de Est, a anunțat o creștere a veniturilor cu 1,6% în anul fiscal 2012/2013 într-un mediu macroeconomic dificil.
Grupul și-a consolidat și mai mult amprenta internațională în Europa, continuând extinderea rețelei de magazine în Germania, Austria, Elveția, Benelux, Europa de Est și Italia, prin deschiderea a 181 de noi magazine.
Dezvoltarea venitului net se datorează deschiderii a 126 de magazine net, numărul total de magazine crescând de la 1.703 pe 30 aprilie 2012 la 1.829 pe 30 aprilie 2013.
Takko Fashion a lansat un format suplimentar de magazin numit “1982”, axat pe vânzarea de articole vestimentare Basic în locații din centrul orașelor. Începând cu 2008, Grupul a deschis 26 de magazine “1982”.
Takko Fashion, cu sediul în Telgte, Westfalia, este unul dintre cel mai mare retailer de modă din Europa. Cu peste 1.800 de magazine în Germania și în toată Europa, compania funcționează ca retailer de modă, oferind îmbrăcăminte la prețuri mici, dar la calitate ridicată, pentru întreaga familie. Integrarea pe verticală a Takko Fashion îi permite să își desfășoare activitatea la un nivel ridicat de eficiență și flexibilitate în piață.