Silviu Tolu, cel mai titrat model masculin român al tuturor timpurilor, și Ana Ştefănescu, unul din cele mai de succes modele feminine din România, sunt imaginea colecţiei de toamnă/iarnă 2013-2013 a retailerului de încălţăminte şi accesorii IL PASSO.
Designerii companiei au ales atmosfera sofisticată a filmului Gattaca ca sursă de inspirație și au decis schimbarea de abordare a conceptului creativ pentru a pune cât mai mult în valoare noile produse din portofoliu.
„Fiecare nou sezon reprezintă pentru IL PASSO oportunitatea de a evolua și astfel am decis să schimbăm abordarea conceptului creativ și implicit a decorului. Campania toamnă-iarnă 2013/2014 spune povestea unui cuplu cu un stil de viață sofisticat, pe care produsele IL PASSO îl inspiră și îl reflectă. Am optat pentru o locație exclusivistă, Atra Doftana, iar conceptul campaniei a pornit de la atmosfera specială redată în filmul Gattaca. Am lucrat în continuare cu Tibi Clenci şi Alin Gălăţescu, iar starurile sezonului sunt două modele de succes: Silviu Tolu, cu care colaborăm deja pentru a 3-a oară și Ana Ştefănescu”, a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager IL PASSO.
Silviu Tolu, cel mai de succes model masculin român, se află la cel de-al treilea sezon consecutiv de colaborare cu IL PASSO. A lucrat cu Tom Ford, Christian Dior, Hermes sau Gianfranco Ferre și este cunoscut pentru ‚recordul’ a 7 campanii principale consecutive ale brandului GUESS, dar și pentru campaniile realizate pentru alte branduri precum: LONGCROFT, sOLIVER, Garnier şi DRYKORN.
Cu o carieră de succes, Ana Ștefănescu a colaborat de mai mult de 10 ori cu brandul Christian Dior și a lucrat pentru unele dintre cele mai cunoscute nume din domeniul modei: Marc Jacobs, Celine, Lacoste, Antonio Marras, Alexander McQueen, D’Squared, Liu Jo, Marella, Tod’s, Calzedonia, Intimmissi, New Yorker, Chopard, Kenzo, Azedinne Alaya, Chloe.
Cele două modele reușesc să exprime în totalitate nota elegantă, modernitatea și spiritul sofisticat ce reprezintă esența noii colecții IL PASSO și reflectă optim prototipurile ideale ale vieții cotidiene.