“Până la finalul anului avem în plan extinderea cu încă 10 magazine proprii. Am ales propria reţea pentru a ne gestiona cu uşurinţă vânzările, producţia şi cash-flow-ul. Nu este deloc uşor să gestionezi două domenii în paralel, dar este mult mai sigur. În ceea ce priveşte anul 2014, avem în plan deschiderea unui nou depozit, în zona Ardealului, şi a cel puţin 50 de noi magazine”, a declarat Carmina Paraschiv, Director General al companiei “Ana şi Cornel”.
Încă de la începutul activităţii, compania a deschis propria reţea de magazine, care numără în prezent peste 70 de unităţi, în care este comercializată peste 60% din producţia totală. Restul de 40% este comercializat prin intermediul unuia dintre cei mai mari retaileri din România şi a unei reţele de distribuţie care numără peste 3.000 de clienţi din Muntenia, Dobrogea, Moldova, Oltenia şi Banat.
Cu o cifră de afaceri de peste 42 de milioane de euro anual şi cu o poziţionare constantă în ultimii 6 ani în topul producătorilor de mezeluri, “Ana şi Cornel” îşi propune să menţină acelaşi ritm de activitate. Graţie dezvoltării tuturor companiilor din grupul Carmistin, din care face parte şi “Ana şi Cornel”, întreg circuitul producţiei poate fi controlat: de la cultivarea solului, creşterea animalelor, la activitatea de abator, producţia efectivă şi, ca ultim pas, comercializarea produselor către clienţi.
Ultimii trei ani au implicat investiţii în deschiderea a peste 40 de magazine proprii, echipamente de ambalat, deschiderea unui depozit logistic în Bacău, modernizarea şi dimensionarea secţiilor de producţie sau în implementarea de soluţii software SAP.
Compania “Ana şi Cornel” îşi propune să fie în continuare una dintre primele opţiuni ale consumatorilor în ceea ce priveşte mezelurile şi preparatele din carne, rămânând în acest fel în primele trei locuri în topul firmelor alimentare.
“Ana şi Cornel” este o prezenţă tot mai importantă în industria naţională a preparatelor din carne. Înfiinţată în anul 1994, compania a cunoscut o evoluţie constantă, reuşind să parcurgă, de la an la an, etape importante care au clădit un business de succes. Ascensiunea „Ana şi Cornel” a făcut ca numărul locurilor de muncă pe care le asigură să crească de la 47 în anul 2003, până la 750 în anul 2013.
În acest scop, întreaga activitate de producţie se desfăşoară în cadrul fabricii de la Mizil, care în ultimii ani a fost dotată cu tehnologii avansate, prin finanţare europeană. Totodată, compania funcţionează în baza certificării ISO 22000 / 2010.
Portofoliul companiei numară o gamă extinsă de produse din carne, precum: salamuri, cârnaţi, specialităţi din carne, preparate crud-uscate, semipreparate, precum şi carne proaspată de porc, vită şi pasăre.
Lasa muuuuuuuuuuult de dorit aceste produse.
Recomand cu tarie Cristim,Aldis nu Leana&Costel