BusinessCompanii

Alexandru Lăpuşan a dublat afacerile Zitec în primul semestru al anului

Alexandru LapusanProducătorul local de aplicaţii online Zitec şi-a dublat cifra de afaceri în primul semestru al acestui an comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012, ajungând la afaceri de peste 1 milion de euro. Compania va continua să se menţină pe un trend pozitiv până la finalul anului, reprezentanţii acesteia mizând pe obţinerea unor afaceri de peste 2 milioane de euro în 2013.

“Dublarea afacerilor în prima jumătate a acestui an reprezintă o confirmare a calităţii serviciilor oferite de întreaga echipă Zitec. Am păstrat în portofoliu toţi clienţii vechi şi am reuşit să atragem noi clienţi importanţi. Din punct de vedere al împărţirii business-ului, 50% dintre veniturile realizate în primul semestru din 2013 au rezultat de pe teritoriul ţării noastre, iar restul de pe pieţe străine. Cele mai multe proiecte noi au provenit din Statele Unite şi România”, a declarat Alexandru Lăpuşan, CEO şi co-fondator Zitec.

Producătorul român de aplicaţii online are clienţi în principal din Statele Unite, Marea Britanie şi Romania, dar şi din ţări precum Danemarca, Grecia, Cipru, Qatar, Arabia Saudită, Egipt, Emiratele Arabe Unite. Zitec oferă clienţilor săi aplicaţii online complexe, servicii de audit software (axate pe scalabilitate, front-end, performanţă şi securitate) şi servicii de online marketing.

“Spre deosebire de 2012, în prima jumătate a acestui an am înregistrat o cerere mai mare ca în anii trecuţi pentru serviciile de audit. Totodată, în ultima perioadă, am observat o îmbunătăţire vizibilă a priceperii cu care clienţii selectează produsele şi firmele de software, dar şi o mai mare exigenţă din partea acestora, lucru ce pune o presiune benefică pe toate companiile de profil”, a explicat Alexandru Lăpuşan.

De la începutul anului, compania şi-a mărit echipa de la 57 la 75 de persoane, iar CEO-ul Zitec estimează că, până la finalul lui 2013, aceasta va avea peste 85 de colegi. Compania şi-a mărit în acest an echipa de specialişti în Drupal, a format un departament dedicat soluţiilor e-commerce complexe, cu specializare în platforma Magento, şi l-a extins pe cel specializat pe tehnologii Microsoft (Sharepoint).

“Una dintre cele mai mari provocări cu care ne confruntăm este aceea de a găsi noi colegi, bine pregătiţi şi compatibili cu echipa şi standardele noastre. Tocmai de aceea, departamentul nostru de resurse umane derulează constant proiecte de internship şi cautăm în permanenţă proiecte interesante, prin care să atragă noi membri. În plus, eforturile de a crea o echipă puternică, orientată pe nevoile de dezvoltare ale colegilor noştri, s-au reflectat în fluctuaţia de personal, pe care am reuşit să o reducem la 8% în 2012. Mizăm pe menţinerea în aceeaşi tendinţă şi în 2013”, a precizat Alexandru Lăpuşan.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button