Incepand de vineri, 10 august a.c., in incinta terminalului Sosiri al Aeroportului International Henri Coanda Otopeni, a devenit functional un nou modul de comanda taxi. Este vorba despre amplasarea a doua dispozitive cu afisaj digital touch screen, ce folosesc aplicatia creata de Meridian Taxi.
Meridian Taxi, in colaborare cu Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti, pune la dispozitia pasagerilor, doua dispozitive cu afisaj digital touchscreen, ce folosesc aplicatia creata de Meridian Taxi. Cu ajutorul acestora, calatorii romani, cat si cei straini vor avea posibilitatea sa comande o masina de taxi si vor fi preluati de catre aceasta, din zona Sosiri.
Spre deosebire de varianta deja existenta, acest nou modul permite directionarea comenzii de catre pasager, direct catre firma Meridian. Noua aplicatie afiseaza pe display logo-ul firmei, astfel incat pasagerul poate recunoaste usor compania cu care doreste sa calatoreasca.
Chioscurile cu afisaj digital permit comandarea unui taxi in mai multe limbi de circulatie internationala si tiparirea unui bon cu detaliile privind compania de taxi Meridian, indicativul masinii, intervalul de timp estimat pana la sosirea taxiului, numarul de telefon al dispeceratului si adresa de e-mail pentru sugestii si sesizari.
Proiectul este sustinut si promovat de Federatia Operatorilor Romani de Transport – FORT, cu sprijinul Aeroportului International Henri Coanda.