BusinessCompanii

YouTube și publicitatea au mărit veniturile Google în T2 2015

Gigantul american Google și-a dat publicității rezultate financiare din al doilea trimestru al acestui an, iar cifrele sunt mai mult decât bune.

Astfel, compania care deține cel mai popular motor de căutare al lumii și soft-ul de mobile Android, a realizat venituri de 17,7 miliarde de dolari, cu 11% peste cele din trimestrul doi din 2014. În același timp, profitul operațional a ajuns la 4,8 miliarde de dolari, reprezentând un plus de 13% peste cel din aceeași perioadă a lui 2014. Profitul net raportat de Google este de 3,9 miliarde de dolari, cu 600 de milioane de dolari peste cel din T2 2014.

Cum era de așteptat, publicitatea le-a adus celor de la Google cei mai mulți bani, veniturile din advertising fiind de 16 miliarde de dolari (plus 11 procente comparativ cu același trimestru din 2014). Site-urile Google au contribuit cu 12 miliarde de dolari la încasările totale ale companiei, în timp ce “alte venituri” (adică Google Play și alte produse), ale companiei au adus 1,7 miliarde de dolari – o creștere de 17% comparativ cu 2014.

“Rezultatele bune din trimestrul al doilea al lui 2015 arată creșterea continuă a gamei noastre de produse, în special al business-ului cheie, motorul de căutare, unde segmentul de mobile s-a detașat, precum și a canalului YouTube și a diviziei de advertising”, a declarant Ruth Porat, CFO în cadrul Google.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button