Producatorii romani de alimente continua trendul expozitiilor, iar de aceasta data isi prezinta oferta la IFE Londra. Cu prilejul acestui eveniment vor face cunoscut si mesajul campaniei “We love meat from Romania”, o campanie la care Asociatia pentru Promovarea Alimentului Romanesc – APAR este partener.
de Marian Crăciun
Romania va participa, in perioada 17-20 martie 2013, cu peste 50 de firme din domeniul industriei alimentare, la targul international de produse alimentare si bauturi – IFE (International Food & drink Event), ce se va desfasura la Londra, Marea Britanie, in cadrul complexului expozitional ExCel. Firmele romanesti vor imparti un spatiu de 309 mp, localizat in zona pavilioanelor nationale, in imediata apropiere de sectorul destinat produselor din carne, fapt ce va crea o mai mare atractivitate pavilionului romanesc.
Romania, vine la acest eveniment cu produse din sectoarele de carne, panificatie, patiserie si dulciuri, apa minerala si plata, ceaiuri, condimente, vinuri, produse lactate si uleiuri vegetale. Asociatia pentru Promovarea Alimentului Romanesc – APAR, isi propune ca impreuna cu toate firmele romanesti reunite la acest eveniment, sa promoveze cu succes alimentele romanesti, brandurile romanesti si nu in ultimul rand sa stabileasca relatiile de bussiness care sa le permita intrarea cu usurinta pe piata din Anglia si nu numai.
La standul APAR, vizitatorii vor putea degusta Magiunul de Topoloveni si intreaga gama de dulceturi a aceluiasi producator, singurul IGP inregistrat al Romaniei. Publicul londonez va putea savura renumitul Mustar de Tecuci, vinurile Paganus si Romania Pitoreasca de la Domeniile Dealu Mare – Urlati, precum si gama de vinuri romanesti de la Ciumbrud reunite sub brandul Domeniile Boieru`. Pastravul afumat, icrele de crap, pastrama pescareasca preparate in Delta din Carpati de catre Doripesco vor face deliciul iubitorilor de peste. Dulceata lu’ Razvan si specialitatile din carne de la Scandia Sibiu vor completa tabloul bunatatilor romanesti prezentate de APAR.
Organizatorii locali estimeaza pentru editia IFE 2013 un numar de circa 30.000 de vizitatori, din care aproape 4.000 straini, in cadrul targului urmand a fi lansat, pentru prima data, si programul “Meet the Buyer”, ce va oferi posibilitatea intalnirii intre marile companii britanice importatoare, distribuitoare si angrosiste de produse alimentare si bauturi, cu firmele expozante. Romania isi propune astfel sa valorifice amploarea acestui targ prin intreprinderea unor degustari de preparate romanesti, menite sa atraga clienti si sa ofere o perspectiva noua si o atitudine pozitiva, lucruri esentiale in crearea contextului de promovare a alimentelor romanesti.