Business

Utilizatorii petrec cu 60% mai mult timp pe YouTube

Google a anunțat recent rezultatele financiare pentru al doilea trimestru al acestui an, iar canalul YouTube și business-ul de advertising au luat partea leului.

Astfel, potrivit informațiilor raportate de Google, utilizatorii prezenți pe platforma video a companiei au petrecut cu 60% mai mult timp privind videoclipurile postate, comparativ cu perioada similară a anului trecut.

“Este cea mai mare rată de creștere pe care am înregistrat-o în ultimii doi ani”, a declarant Ruth Porat, CFO-ul Google.

Timpul petrecut pe YouTube s-a dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Până la finalul lunii iunie, utilizatorii canalului video au petrecut în medie 40 de minute pe sesiune folosind serviciul pe telefoanele sau tabletele pe care le dețin, numărul acestora trecând de 1 miliard de persoane.

YouTube și publicitatea au mărit veniturile Google în T2 2015

Totodată, YouTube are cu 40% mai multe campanii de publicitate decât acum un an, iar primii 100 de advertiser au cheltuit cu 60% mai mult.

În al doilea trimestru din 2015 Google a raportat un profit net de 3,93 de miliarde de dolari, cu 17% mai mult ca în 2014, și un venit de 17,73 miliarde de dolari.

Canalele vedetă ale YouTube valorează aproape 10 mld. de dolari

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button