BusinessCompanii

UPC România lansează o nouă ofertă de servicii digitale

UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicații de pe piața locală, lansează o nouă ofertă de servicii digitale. Oferta UPC va beneficia de o campanie de comunicare dezvoltată în jurul conceptului descoperă. Campania de primăvară Descoperă ceva extraordinar în fiecare zi invită la explorare cu ajutorul tehnologiilor digitale UPC, care aduc oportunități multiple.

Noua campanie și ofertă atașată reprezintă o materializare a viziunii noastre – Connect. Discover. Be Free. Cu ajutorul tehnologiilor digitale putem să descoperim noi oportunități, iar noile pachete de servicii le oferă tuturor șansa de a descoperi o lume nouă, urmărind programe TV, navigând pe Internet sau comunicând cu ajutorul telefoniei. Mesajul nostru este unul simplu – folosind serviciile UPC, descoperi ceva extraordinar în fiecare zi, ai șansa să afli lucruri noi, să fii mai conectat”

Severina Pascu, CEO UPC România.

Noua ofertă UPC este disponibilă începând cu data de 12 aprilie și include atât pachete de 3 servicii cât și pachete cu 2 servicii, clienții având posibilitatea de a opta pentru pachetul cel mai potrivit dorințelor lor. Principiul care a stat la baza construcției pachetelor a fost oferirea celei mai bune combinații de servicii. Clienții care aleg noile pachete UPC vor putea descoperi ceva extraordinar în fiecare zi cu ajutorul celui mai rapid Internet din România – Fiber Power 150 Mbps, grilei TV diverse și abonamentului de telefonie cu sute de minute incluse. Toți clienții noi vor beneficia de o perioadă de promoție de 4 luni, în care pachetul conține beneficii suplimentare pentru toate serviciile incluse în acesta (TV, Internet, telefonie).

Pachetele de 2 servicii includ abonamente de televiziune și Internet similare celor din pachetele de 3 servicii și au prețuri de 60, respectiv 94 lei.

Tehnologiile digitale evoluează rapid și fac parte din ce în ce mai mult din viața de zi cu zi. Ne influențează și ne ajută să ne dezvoltăm în permanență. De aceea, noua noastră ofertă este, de fapt, o invitație – sperăm ca noile pachete să îi inspire pe oameni să utilizeze la maximum serviciile digitale în căutarea de conținut relevant prin care ei pot descoperi lucruri noi, pe care să le folosească ulterior în viața de zi cu zi. Experiența în universul digital devine astfel un bun prilej de învățare și dezvoltare.”

Severina Pascu, CEO UPC România.

Grila TV UPC se extinde și include 4 noi canale – 2 canale documentare în format HD – Travel Channel HD, lansat în premieră pe piața din România și Viasat Nature / History HD – precum și două canale în format standard digital: unul pentru copii – Baby TV – și unul generalist – Transilvania L!ve. UPC România este, în continuare, lider pe segmentul televiziune, oferind cea mai extinsă grilă de canale HD prin cablu (21) și cea mai extinsă grilă de canale documentare (22), precum și pe segmentul de Internet, oferind cea mai mare viteză de conectare la Internet prin cablu, de până la 150 Mbps.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button