UPC România, companie membrã Liberty Global, a înregistrat rezultate foarte bune în trimestrul al treilea din 2014. Tendinţa pozitivã din prima jumãtate a anului a continuat, iar compania a înregistrat creşteri pe segmentele în care activeazã: televiziune digitală, Internet şi telefonie fixă. Eforturile companiei în trimestrul al III-lea din 2014 s-au concentrat pe lansarea internetului Fiber Power 500 Mbps, precum şi pe introducerea unui nou portofoliu de produse ce are la bazã personalizarea pachetelor de servicii.
Compania a reuşit sã atragã noi clienţi, ceea ce face ca, la 30 septembrie 2014, baza de clienţi UPC Romania sã fie de 1.165.000. UPC şi-a majorat baza totalã de abonamente (RGU), care la 30 septembrie 2014 este de 1.889.700 (inclusiv DTH), creşterea anualã a numãrului de RGU fiind de peste 6%: UPC a adãugat 110.900 abonamente comparativ cu trimestrul al III-lea al anului trecut.
Pe segmentul de Internet, o zonã cu potenţial de creştere, UPC a dezvoltat proiecte majore, cele mai mari fiind disponibilitatea produsului de 200 Mbps ĩn toatã aria de acoperire internet şi lansarea vitezei de 500 Mbps ĩn 8 oraşe. Totodatã, viteza medie ĩn baza UPC depãşeşte 100 Mbps. UPC a câştigat 13.800 noi abonamente de internet în trimestrul al III-lea, creşterea anualã fiind de 17%. La sfârşitul lunii septembrie 2014, UPC oferea servicii de internet cãtre o bazã de 420.500 de clienţi, 75% dintre aceştia având internet de mare viteză*.
Pe masurã ce conectivitatea devine nevoia de bazã a clienţilor ĩn telecom, aceasta depãşeşte valoarea divertismentului pentru segmente importante din piaţã, iar importanţa internetului este cu atât mai mare. Conform studiului realizat de GFK pentru UPC, ĩn 2014, 53% dintre utilizatorii de telecom ĩşi doresc sã poatã folosi serviciile telecom pe toate dispozitivele, oriunde ar fi, iar Internetul este serviciul care face posibil acest lucru. Mobilitatea în interiorul casei rămâne o prioritate pentru UPC – peste 57% dintre clienţii Fiber Power au Wi-Fi de la UPC. Recent, compania a lansat serviciul UPC Wi-Free, care le asigură clienţilor sãi de internet acces la web şi în afara casei. Cu noul serviciu, clienţii de internet UPC au acces gratuit şi nelimitat la sute de mii de hotspot-uri din ţară şi milioane de alte hotspot-uri în străinătate.
Televiziunea digitalã a adus companiei un plus de 22.600 de abonamente în trimestrul al III-lea, ceea ce face ca la 30 septembrie 2014 totalul pe acest segment să fie de 537.400, o creştere anualã de 18% (plus 80.800). La sfârşitul lunii septembrie 2014, aproximativ 28% din clienţii UPC de televiziune digitalã (peste 150.000), beneficiazã şi de televiziune HD**.
“Evoluţia noastrã este rapidã şi semnificativã, ceea ce ne confirmã cã avem modul de abordare corect, servicii superioare şi o echipã pregatitã sã livreze clienţilor UPC ceea ce ĩşi doresc. Beneficiem de ĩntregul sprijin Liberty Global şi suntem perfect pozitionaţi pentru a acoperi fiecare segment de consumatori din piaţã cu soluţiile de comunicaţii şi divertisment potrivite. Trimestrul al treilea a marcat o nouã erã pentru UPC dar şi pentru piaţa de telecom – personalizarea. Am schimbat astfel paradigma, oferindu-le clienţilor libertatea de a-şi construi mixul ideal de conectivitate şi divertisment, dar şi control asupra costurilor”
Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria
Cu o creştere constantã în ultimii ani s-a evidenţiat şi segmentul de telefonie fixã. La sfârşitul trimestrului al III-lea 2014, 311.500 de abonaţi UPC beneficiazã de servicii de telefonie. Comparativ cu perioada similarã a anului trecut, creşterea pe segmentul de voce a fost de 18% (aproximativ 48.600 noi abonamente).
———————————————————————————————-
* Internet Fiber Power de 60 Mbps, 100 Mbps, 150 Mbps şi 200 Mbps.
** Aici ne referim la clienţii care plãtesc un tarif suplimentar pentru a beneficia de pânã la 31 canale HD. Toţi clienţii UPC de televiziune digitalã prin cablu au acces la minimum 10 canale HD incluse în abonamentul standard.