Începând cu 29 septembrie, Staropramen, berea care a cerut mai mult de la gust, îi îndeamnă pe clienții hypermarketurilor Carrefour, Cora și Auchan să încerce o nouă experiență de shopping, pe acordurile muzicii piano bar-ului și raftului muzical Staropramen.
Până pe 8 noiembrie, în București și în mai multe orașe din țară, berea care a cerut mai mult de la gust va fi turnată în pahare cu ajutorul pianului Staropramen ce va funcționa ca un dozator în urma interpretării unor melodii celebre de către cumpărătorii aflați în magazine. Artiștii amatori vor fi direcționați de clapele luminoase ale pianului, iar crearea acestor momente speciale le va fi răsplătită la finalul interpretării cu un pahar de bere Staropramen rece.
Totodată, în magazine selecționate Carrefour și Cora vor fi instalate rafturi muzicale, asamblate din sticle Staropramen. La activarea manetei raftului muzical, o peniță specială va atinge rând pe rând sticlele Staropramen așezate pe raft, compunând astfel o melodie anume: un mix neconvențional între sunetul autentic produs de atingerea ușoară a sticlei și ritmuri de jazz.
Cei care își vor încerca talentul muzical și care vor achiziționa o bere Staropramen vor primi în plus o specialitate Staropramen (Dark, Granat sau Nefiltrată), iar la achiziția a șase beri, vor primi un pahar Staropramen.
Pentru că fac parte din rutina noastră zilnică sau săptămânală și pentru că, de cele mai multe ori, cumpărăturile presupun liste, planificare, decizii, trafic sau aglomerație, Staropramen își propune să arate că, prin intermediul muzicii, majoritatea experiențelor și contextelor pot fi transformate, fără prea mult efort, în unele plăcute și relaxante, de care să ne putem bucura.
Raftul muzical va fi prezent în perioada 29 septembrie – 5 octombrie în magazinele Carrefour (București – Berceni și Colosseum, Cluj, Iași Era, Sibiu și Timisoara) și în perioada 19 -25 octombrie în magazinele Cora (Baia Mare, Constanța – Brătianu și City Park, Drobeta Turnu Severin, Ploiești și București – Șos. Alexandriei).
Piano bar-ul Staropramen îi va întâmpina pe cei aflați la cumpărături în perioada 29 septembrie – 5 octombrie în magazinele Carrefour din București (Orhideea), Brașov, Constanța și Ploiești, în galeriile comerciale ale magazinelor Auchan, în perioadele 12 – 16 octombrie (Brașov – Coresi Mall, Cluj – Iulius Mall, Iași – Palas Mall, Sibiu – Sibiu Shopping Center, Timișoara – Iulius Mall) și 3 – 8 noiembrie (București – AFI Palace Cotroceni), iar în magazinele Cora în perioada 19 – 25 octombrie (București – Lujerului, Pantelimon și Sun Plaza, Bacău și Cluj).
Prin experiențele aduse în mijlocul publicului, atât în magazine, cât și în cadrul evenimentelor culturale pe care le suține anual (TIFF, Undercloud, Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu, FEST(IN) pe Bulevard, Jazz in The Park) sau pe platforma de conținut online Oameni și Gusturi, Staropramen își propune să fie alături de cei care savurează gustul unei beri cu tradiție și al evenimentelor culturale la adevărata lor valoare.