BusinessCompanii

Tripsta, business în creștere în 2014 și planuri pentru nișa rezervărilor de bilete de tren

Agenția de turism online Tripsta, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de profil, a lansat recent Raportul Tendințelor pe anul 2014, care include rezultatele globale ale companiei înregistrate, anul trecut, pe toate cele 39 de piețe unde își derulează activitatea.

Anul trecut, business-ul raportat de agenție a înregistrat o creștere de 32,1%, ajungând la 260 de milioane de euro, vânzările de bilete de avion (98,7% din totalul volumului de business, adică 257 de milioane de euro) reprezentând principalul motor de creștere.

Potrivit informtațiilor companiei, principalele trei piețe responsabile pentru cele mai importante volume în cadrul businessului Tripsta au fost Marea Britanie (16.44%), Rusia (10.66%) și Germania (9.45%). Marea Britanie a condus si topul 3 al piețelor emergente in rețeaua Tripsta, urmată de Africa de Sud și Emiratele Arabe Unite.

După decizia de a renunța la rezervările de hoteluri, Tripsta a decis să pună accentul, începând cu anul acesta, pe transportul de pasageri: compania oferă deja bilete de avion și feribot și intenționează să e pună la dispoziție clienților săi și opțiunea de a achiziționa bilete de tren.

Tripsta: ce destinații au căutat românii în 2014, ce gadgeturi au folosit pentru rezervări și cât au plătit

Anul trecut, serviciile Tripsta care au înregistrat cea mai importantă dezvoltare au fost recepționarea de SMS-uri (creștere de 308%, la 365.000) și serviciile de asistență (creștere de 71%, la 121.127).

În ceea ce privește numărul de angajați ai companiei, aceștia au ajuns la 177 de persoane, mai mulți cu 10% comparativ cu anul anterior; noii angajați s-au alăturat birourilor din Atena (21), București (25) și Sao Paolo (4).

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button