Platformele de socializare au devenit noua unealtă prin care constructorii de maşini de lux încearcă să crească angajamentul consumatorilor faţă de aceste branduri. De exemplu, pentru a creşte numărul de participanţi în cadrul expoziţiei auto New York Auto Show, eveniment care se desfăşoară în perioada 29 martie-7 aprilie, Audi, Bentley Motors, Jaguar, Porsche, Mercedes Benz sau BMW folosesc comunicarea prin mediile sociale pentru a prezenta ultimele noutăţi.
de Oana Coşman
Astfel, Audi foloseşte Tagboard pentru a posta mesajele din Twitter venite din partea clienţilor pe un ecran aflat chiar în apropierea standului său.
Pentru a fi sigur beneficiază de cea mai bună expunere în social media pentru noul model Flying Spur, constructorul britanic Bentley Motors foloseşte hashtag-uri pe plăcuţele de înmatriculare ale celor trei autovehicule expuse în cadrul show-ului de la New York.
Hashtag-ul şi Twitter este şi metoda folosită de Porsche care continuă sărbătorirea celor 50 de ani ai modelului 911 – #50Y911.
Expozanţii nu au uitat nici de alte platforme precum Facebook, Vine sau Tumblr. De exemplu, Rolls-Royce, Audi şi BMW au posta deja albume foto pe paginile lor de Facebook.