În topul celor mai căutate bijuterii pe Okazii.ro se află: inelele de logodnă, brăţările Shamballa şi colierele cu elemente Swarovski. În lunile februarie şi martie, căutarile şi achiziţiile de bijuterii înregistrează creşteri semnificative, de peste 30%, datorită evenimentelor dedicate iubirii şi femeii, comparativ cu restul lunilor anului. Pe Okazii.ro se cumpără 3 bijuterii la fiecare oră.
„Românii îşi doresc să fie cocheţi, dar şi să dăruiască celor dragi cadouri memorabile, aşa se explică de ce în lunile februarie şi martie pe Okazii.ro, bijuteriile înregistrează creşteri importante atât în căutarile pe care le fac utilizatorii pe site, dar şi în achiziţiile din această categorie, acestea putând creşte şi cu peste 30%, comparativ cu restul lunilor anului. La fiecare oră pe Okazii.ro se cumpără 3 bijuterii, făcând o analiză a datelor statistice anuale.”
Costin Cadelcu, Marketing Manager Okazii.ro.
Cu peste 70.000 de produse listate în categoria Bijuterii, Okazii.ro este singurul loc în mediul online, unde printr-un simplu click utilizatorii pot accesa zeci de mii de bijuterii. Oferta este una variata, 75% dintre bijuterii fiind oferite spre vânzare de către magazine, cu factura şi garanţie, în timp ce 25% sunt vândute de utilizatori persoane fizice.
“Din observaţiile noastre, românii caută şi achiziţionează bijuteriile online pe baza a trei criterii principale, şi anume: în funcţie de modă, de tendinţele existente la momentul respectiv, de momentele importate din viaţa lor şi în funcţie de tradiţii.’’, mai adaugă, Costin Cadelcu, Marketing Manager Okazii.ro.
Concluzia studiului Okazii.ro ne arată un interes sporit al românilor pentru categoria Bijuterii, cu precădere în perioada februarie–martie, când datorită evenimentelor din aceasta perioadă, căutările şi vânzările cresc şi cu peste 30%, comparativ restul lunilor anului. Pe Okazii.ro, românii cumpără online 3 bijuterii/oră.