Starcom MediaVest Group continuă seria HumanGraphExperience, ediția cu nr 3 – Currency Beyond Money. Infograficul prezintă de această dată beneficiile emoționale pe care un brand le poate oferi consumatorilor săi. Datele prezentate de studiu acoperă 7 segmente de consumatori care însumează 59% din populația urbană a României cu vârste între 14-74 ani: Tech trend setters, Paparazzi generation, Millennial Men, Social Butterfly, Young Professionals, Modern Moms și Bargain Hunters.
Extrase din infografic:
– Există 10 dorințe fundamentale care se regăsesc într-o proporție mai are sau mai mică în orice persoană: dorința a crede în ceva, de a controla, de a se întâmpla ceva, de a fi luat în serios, de a fi conectat, dorința de mai mult, de dragoste, de a se simți util, de intimitate și cea de apartenență. Fiecare segment de consumatori are alocat un top al acestor dorințe.
– Pornind de la toate acestea infograficul prezintă moneda emoțională de schimb pe care un brand o poate oferi anumitor segmentele de consumatori pentru a le îmbogăți viața cu experiențe semnificative.
Fiecare dorință are o interpretare diferită raportată la segmentul de consumatori căreia îi aparține. Astfel, se poate vedea cum dorința de a crede în ceva înseamnă:
– pentru Tech Trend Setters nevoia unui sistem de valori care să le faciliteze introspecția și față de care să se poziționeze în viață
– pentru Young Professionals (YUPPIES) nevoia de a se dezvolta la nivel personal, de a-și stabili obiective pe care le pot atinge în viitorul apropiat
– pentru Bragain Hunters nevoia de a găsi ușor explicații, de a-și impune opiniile, se a găsi comfort psihic și consolare.
Segmentele Modern Moms și Millennial Men au fost abordate în alte două studii anteriore, regăsite pe acest link: http://pinterest.com/starcomromania/pins/.
Starcom MediaVest Group a lansat în februarie seria HumanGraphExperience cu intenția de a oferi informații constante și relevante despre dinamica relației dintre consumatori și branduri și impactul pe care evoluția acesteia o are asupra comportamentului brandurilor pe piață.
Seria de infografice reprezintă o parte din rezultatele de analiza ale departamentului de Consumer Understanding din cadrul agenției.