Marketing & Advertising

Târg de Bere la Auchan România: peste 300 de sortimente locale și internaționale!

A început Marele Târg de Bere și Fotbal Auchan 2024: peste 300 de sortimente locale și internaționale la prețuri mici și tombolă cu sute de premii.

Până pe 16 iulie, Auchan România organizează cea de-a 15-a ediție a Târgului de Bere – un eveniment comercial emblematic în România și cel mai mare târg de bere din comerțul local, care anul acesta sărbătorește și fotbalul. În această perioadă, în toate magazinele Auchan și pe auchan.ro, clienții pot găsi o selecție extinsă de sortimente de bere, alături de o gamă variată de accesorii pentru bere, precum și produse destinate suporterilor fotbalului, la prețuri cu adevărat avantajoase. Iar pentru cei care au cardul MyCLUB Auchan sau intră în programul de fidelitate, retailerul a pregătit o tombolă specială cu sute de premii.

Ediția din acest an a Târgului de Bere propune clienților mai mult de 300 de sortimente de bere, unde la loc de cinste se află producțiile românești, inclusiv beri artizanale, dar si cele de import, din țări precum Germania, Cehia, Belgia sau Olanda. Oferta include o gamă largă de sortimente, de la bere blondă, brună, arămie, albă, roșie, la bere fără alcool, fructată, nepasteurizată, ambalată la bucată, multipack sau gift. De la târg nu vor lipsi nici berea Giuleșteana sau Bitburger Soccer Cities, pentru iubitorii de fotbal, dar nici unele dintre cele mai consumate mărci de bere, precum Ursus, Timișoreana, Corona, Heineken, Birra Moretti, Stella Artois, Becks sau Ciucaș, la cele mai bune prețuri.

La raft sunt prezente și beri artizanale extrem de apreciate de consumatori precum producții românești ca CsikiSor, Clusa, Capra Noastră, Cearfisă, Klaus&Burger, Nenea Iancu, Nemțeana, Sara sau Zaganu, dar și de import, cu sortimente ca Benedik Tiner, Craft Nation, Kasteel Rouge, Duvel, Houblon Choufe sau Bernard. Totodată, iubitorii de bere și de băuturi atent selecționate vor putea alege și dintr-o selecție de beri trapiste, precum Trapist Rouchefort, Westmalle sau Chimay. Cu o gamă variată adresată tuturor iubitorilor de bere, prețurile produselor din oferta Târgului pornesc anul acesta de la 1,89 lei.

„Anul acesta am pregătit o nouă ediție „fotbalistică”  a unui eveniment deja de tradiție pentru noi, Târgul de Bere Auchan, iar alături de clienții noștri strigăm din inimă „Hai România”. Fie că te uiți la meci și vrei să bei o bere originară din țările care joacă, fie că retrăiești momente plăcute din călătoriile pe care le-ai făcut prin lume sau în România, fie vrei doar să experimentezi gusturi noi, te invităm să profiți de gamele extinse și specializate, de prețurile și promoțiile excelente pe care le-am pregătit pentru amatori sau pasionați”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

Pentru a sărbători așa cum se cuvine, anul acesta, în toate magazinele Auchan, la intrarea de la Serviciul Clienți, vor fi organizate concursuri tematice, tombole și degustări. Mai mult, cu ocazia Târgului de Bere și Fotbal, emblematica mascotă de pluș Titi a retailerului s-a transformat în Titi Fotbalistul, noul șef de galerie care susține echipa națională de fotbal, spiritul de competiție și un mod de viață sănătos.

Tombolă specială cu sute de premii

Pentru această ediție a Târgului de Bere, Auchan a pregătit și o tombolă specială dedicată clienților fideli, ca parte din programul MyCLUB Auchan. Astfel, simpla scanare a cardului la cumpărăturile de la Târgul de Bere le poate aduce unul dintre cele 200 de premii în valoare de 200 de lei ca voucher pe cardul de fidelitate.

Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 30 de hipermarketuri clasice, 3 hipermarketuri discount, 7 supermarketuri, magazinul Auchan Go și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.

Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button