La un an de la lansare, agenția de branding Storience (www.storience.com) are o cifră de afaceri de 150.000 EUR, peste 20 de clienți în portofoliu și un premiu internațional la Transform Awards 2013.
Storience a fost fondată pe 2 iulie 2012 de soții Adriana Liuțe și Ștefan Liuțe, care anterior formaseră echipa de strategie de brand a agenției Grapefruit. Ștefan are peste 13 ani de experiență în consultanța de brand, iar Adriana are 9 ani de experiență în consultanță de brand, comunicare corporativă și presă.
Cele mai mari satisfacții în acest an au venit odată cu reușita clienților noștri: am readus legendarul brand de vopsea Vinarom pe piață sub o nouă înfățișare; Zorile Store este de multe luni în top 3 cele mai vizibile magazine online din România; HoneyWood este, la ora actuală, cel mai vizibil brand de construcții de case de lemn din România, iar lanțul de farmacii Unica este un reper de design în domeniul său”
Adriana Liuțe, managing partner Storience
Activitatea Storience din ultimul an a inclus proiecte de rebranding corporativ și de servicii, redesign de ambalaj, activare de brand, design și dezvoltare web, naming și design de identitate pentru servicii și produse noi, audituri de brand și comunicare internă, precum și servicii de training de branding și comunicare.
Dorința noastră la un an este să găsim în continuare oameni excepționali cu care să ne dezvoltăm echipa frumoasă pe care am construit-o până acum. De asemenea, vom continua să ne implicăm în educarea pieței prin articolele pe care le scriem, prin sesiunile de training oferite clienților și prin cursurile universitare pe care le susțin din 2007”
Ștefan Liuțe, director de strategie Storience
Printre clienții care au pariat pe Storience în primul an se numără Policolor, Lafarge, Alevia, HoneyWood, Shakespeare School, Zorile Store, Farmaciile Unica, Asociația React, Nistorescu Șomlea & Asociații și alte companii cu proiecte în derulare, care vor fi anunțate pe parcursul acestui an.