Comunitatea online locală îşi dă întâlnire la a şasea ediţie a Webstock, cea mai importantă conferinţă dedicată social media din România, organizată de Evensys în parteneriat cu Vodafone.
În cadrul acestui eveniment se vor decerna şi premiile Webstock Awards 2013, competiţia care oferă recunoaştere celor mai creative şi inedite proiecte şi campanii din social media. Potrivit organizatorilor, perioada de înscrieri a proiectelor şi campaniilor la Webstock Awards se încheie pe 3 septembrie la ora 17.00.
Nu uitaţi, însă, că în cadrul Webstock Awards pot participa doar proiectele care nu s-au înscris în cadrul ediţiilor precedente, iar un proiect poate fi înscris doar într-o singură categorie.
Jurizarea acestor proiecte include o etapă de preselecţie, ce se va desfasura între 3-9 septembrie şi notarea finală, ce va avea loc în perioada 10-20 septembrie.
Mai multe detalii despre regulamentul competiţiei Webstock Awards 2013 sunt disponibile la www.webstock.ro.
Ediţia din 2012 a acestui eveniment a fost urmărită de peste 2.600 de persoane.
CATEGORII
1. Publishing
Proiecte online bazate în principal pe conţinut specializat în formate inedite şi deschise interacţiunii cu utilizatorul.
2. Utility
Aplicaţii online sau pentru desktop ce oferă utilizatorilor diverse instrumente pentru activitatiile de zi cu zi.
3. Visual
Proiecte speciale ce au fost definite prin integrarea unor componente vizuale puternice (proiecte foto, video).
4. User Generated Content (by brand)
Conţinut de diverse feluri (video, foto, text) creat de utilizatorii obişnuiţi şi postat de cele mai multe ori pe site-uri dedicate ale companiilor de brand.
5. Blogging Campaigns
Campanii desfăşurate pe bloguri (de la bannere până la teste auto)
6. Special Projects (Brands)
Proiecte speciale dezvoltate în online pentru susţinerea campaniior unor branduri, ce au inclus cel puţin o platformă de social media
7. Facebook Applications
Aplicaţii dezvoltate şi implementate pe Facebook, apreciate după creativitate şi execuţie.
8. Bloggers Project
Proiecte iniţiate de către bloggeri.
9. Mobile applications
Aplicaţii pentru platformele mobile din zona comunicare, media, instrumente, productivitate. Criteriul principal de selecţie este creativitatea şi ideea din spatele aplicaţiei.
10. Instagram (by Brands)
Conturi de Instagram deţinute de branduri.
11.Best Content Campaign on Facebook
Campanii pe Facebook care au avut la bază o strategie de conţinut (text, video, foto).
12. Innovation
Proiecte care nu se încadrează în niciuna dintre categoriile anunţate, dar s-au diferenţiat prin tehnologiile implementate, idee şi prin execuţie.