Metropolitan Life invită copiii și părinții să dea startul la distracția verii cu Snoopy printr-o plimbare de poveste cu balonul cu aer cald! Micuții din București, Brașov și Timișoara vor fi întâmpinați de Snoopy cu multe jocuri, concursuri, tombole cu premii, dar mai ales cu ridicări la ancoră în balonul cu aer cald. Primul eveniment are loc pe 1 iunie, la Timișoara, în parcarea Iulius Mall, între orele 10:00 și 14.00.
Începând cu anul 1985, Snoopy este folosit ca ambasador al grupului american MetLife, oferind o amprentă de căldură și apropiere, importantă pentru brand-ul companiei. Creatorul lui Snoopy, Charles M. Schultz, a fost client MetLife timp de peste 30 de ani. Când MetLife a devenit companie publică, în anul 2000, mascota Snoopy a sunat clopoțelul de deschidere a Bursei din New York.
Reprezentanții Metropolitan Life susțin că părinții sunt tot mai atenți la a-și proteja copiii și viitorul lor încă din primii ani de viață ai micuților. Rezultatele înregistrate de Metropolitan Life la finalul anului trecut arată că produsele de asigurare destinate copiilor se află pe un trend ascendent, atât din punct de vedere al valorii medii a primelor brute subscrise, cât și din punct de vedere al numărului total de polițe încheiate.
Astfel, în portofoliul Metropolitan Life, valoarea medie anuală a primelor brute subscrise pentru acest tip de asigurare a crescut anul trecut cu 10% față de 2011, la 1.900 lei, majoritatea polițelor fiind contractate în primii 5 ani de viață ai copiilor. Preferința părinților s-a menținut și anul trecut pentru polițele tradiționale, cu garanții, circa 70% din polițele încheiate fiind de acest tip.
Pentru noi părinții, cel mai important este să le oferim copiilor protecție financiară și siguranța unui start cât mai bun în viață. Metropolitan Life asigură împlinirea acestei dorințe cu o gamă variată de opțiuni ce combină protecția cu economisirea și componenta investițională. Portofoliul flexibil, adaptat tuturor nevoilor de acest tip, a înregistrat o creștere de 10% a numărului polițelor încheiate pe parcursul anului 2012”
Theodor Alexandrescu, reprezentantul Metropolitan Life în România
Metropolitan Life le oferă părinților mai multe opțiuni pentru asigurarea viitorului copiilor lor. Clienții pot opta pentru polițele individuale Junior, care oferă atât protecție financiară pentru copil și părinte, cât și economisire pe termen lung și posibilitatea realizării unor investiții. De asemenea, părinții pot atașa acestor polițe, la începutul sau pe parcursul contractului, și o serie de asigurări suplimentare cu beneficii variate. Pentru o și mai mare flexibilitate, Metropolitan Life oferă și posibilitatea includerii copiilor în asigurările suplimentare atașate altor tipuri de contracte de asigurare, care prevăd în principal beneficii de spitalizare și chirurgicale în caz de accident și îmbolnăvire.
„La sfârșitul lui 2014 ne propunem ca asigurările dedicate copiilor să ajungă la o pondere de 30% în portofoliul nostru. În realizarea acestui obiectiv, ne bazăm pe lansări de noi produse de sănătate și economisire garantată pentru copii începând cu a doua jumătate a lui 2013, programe de training specific pentru forța noastră de vânzări și campanii dedicate promovării acestor produse. Dacă 2013 este pentru Metropolitan Life anul anuităților și produselor de sănătate, în 2014 ne vom concentra eforturile în direcția asigurării nevoii de protecție financiară și economisire pentru copii”, a adăugat Theodor Alexandrescu.
Polițele Junior, adaptate tuturor nevoilor copiilor
Metropolitan Life oferă clienților două produse dedicate copiilor: Junior Extra, plan de protecție și economisire garantată și Junior Invest, plan de asigurare cu economisire și investiții.
Junior Extra le permite părinților să economisească bani pentru a oferi copiilor un început bun în viață și în același timp îi ajută să îi protejeze în cazul unei spitalizări sau intervenții chirurgicale din accident sau îmbolnăvire. Economisirea funcționează astfel: la maturitatea contractului, copilul va dispune de o sumă asigurată garantată la care se adaugă beneficiul obținut suplimentar din investiții.
Junior Invest îmbină beneficiile unei asigurări de viață clasice cu cele ale unei asigurări unit-linked, oferind protecție financiară atât părinților, cât și copiilor, dar și câștig din capitalizare, datorită componentei investiționale. La maturitatea contractului, copilul va dispune de o sumă asigurată garantată, plus profitul obținut de-a lungul anilor prin investirea primelor de asigurare într-unul din cele 3 fonduri de investiții administrate de Metropolitan Life.
Atât Junior Extra, cât și Junior Invest oferă copilului un bonus de maturitate de 5-10% din suma asigurată dacă toate primele au fost achitate la timp pe perioada contractului.