
Scenario aduce pentru prima dată în București conceptul de “One Stop Shop” și redefinește organizarea de evenimente premium, private și corporate. Schimbarea tiparelor, crearea de experiențe unice, storytellingul inovativ și detaliile rafinate sunt elementele care stau în spatele acestui concept exclusivist.
Evenimentul de lansare, organizat cu ocazia inaugurării noii locații din One Tower, a avut loc luni seara (07.04.2025), sub sloganul “Breaking the Script”. Cei aproximativ 100 de invitați au experimentat o seară completă de fine dining, cocktailuri rafinate, entertainment live și un Epic GlamBot care a adus strălucire momentului, toate împărțite în Acte, ca într-o piesă de teatru în care spectatorii devin și ei actori, parte din poveste.
Experiența multisenzorială a fost întregită de priveliștea spectaculoasă a locației – etajul 17 al clădirii One Tower, un loc versatil în care echipa Scenario își propune să rescrie scenarii, să aducă în mijlocul orașului experiențe inedite, în premieră pentru peisajul urban.
„Fiecare eveniment este pentru noi o poveste unică, iar în spatele fiecărei povești se află echipa Scenario, atentă la orice detaliu, implicată de la crearea conceptului și până la happy ending. Evenimentul de lansare a fost doar un capitol din drumul pe care vrem să-l parcurgem împreună cu clienții noștri, oferindu-le mai mult decât niște servicii, ci experiențe customizate, irepetabile.
Nicio poveste nu va semăna cu alta, dar vă asigurăm că toate vor fi trăite la intensitate maximă”, spune Ricardo Pătran, Managing Partner, Scenario.
… și până la cel mai mic detaliu
Drumul de la poveste la realitate este construit de echipa Scenario împreună cu clientul, de la prima întâlnire, la identificarea tematicii, procesul de planning, alegerea set-up-ului potrivit, a enternaimentului și până la selecția în detaliu a meniului.
„Lansarea Scenario reprezintă pentru noi dovada că orice viziune are nevoie de pasiune, muncă și experiență pentru a deveni realitate. Scenario aduce o soluție nouă, complet integrată pentru organizarea de evenimente premium, tocmai de aceea, avem inclusiv 10 teme predefinite menite să sprijine clienții în alegerea poveștii lor”, declară Alexandru Iancu, Managing Partner, Scenario.
Cu o experiență de peste 13 ani și peste 3.000 de evenimente organizate, echipa Scenario aduce pe piața românească servicii personalizate de top, construite cu expertiza fiecărui membru al său.
Echipa Scenario
Alexandru Iancu – expert în music planning, cu o experiență de 13 ani, peste 1.500 de evenimente în portofoliu și 50 de artiști cu care lucrează, a câștigat premiul pentru cea mai bună scenotehnică de evenimente, la Gala din acest an a furnizorilor din industria nunților.
Ricardo Pătran – are și el peste 12 ani de experiență în marketing și peste 800 de evenimente organizate. În domeniul său de activitate, Ricardo a generat vânzări de peste 100 milioane de euro și a gestionat bugete de aproximativ 20 milioane de euro.
Raluca Iancu – deține un MBA în industrii creative, are o experiență de 13 ani, timp în care a organizat peste 1.500 de evenimente.
Andreea Pătran – aduce în echipa Scenario 12 ani de expertiză în planning de evenimente și peste 300 de evenimente organizate.
Portofoliul echipei Scenario include branduri de renume, precum Paralela 45, Coral Travel, Returo, Edenred, Medic Hub, Sanofi, Autonom, Camera Auditorilor, Gino Rossi, Project One sau Merk.
Formată din profesioniști cu experiență în segmente complementare, Scenario asigură succesul fiecărui proiect, iar conceptul „One Stop Shop” aduce o experiență exclusivistă pentru fiecare client.
Investiția inițială de aproximativ 400.000 de euro a fost destinată preluării locației și organizării evenimentului de lansare, iar de acum înainte, Scenario este pregătită să ofere experiențe de top pentru orice tip de eveniment, corporate sau privat. Cu toate acestea, cea mai mare investiție o reprezintă munca, dedicarea și know-how-ul echipei Scenario, care stau la baza unui concept unic pe piața din România.