În perioada 9-11 octombrie, Sage, împreună cu partenerul său local Deveho Software Consulting, participă la Internet and Mobile World, un eveniment dedicat soluțiilor digitale de business, ce se desfășoară în centrul expozițional Romexpo. Aceștia sunt localizați în Sala C, stand 17, unde prezintă soluțiile Sage ERP X3 și Sage FRP Treasury.
Considerat unul dintre liderii mondiali în dezvoltarea de software de gestiune a afacerilor, Sage Group completează Sage ERP X3, soluția proprietară ERP dedicată întreprinderilor mici și mijlocii, cu aplicația pentru tabletele iPad, creată special pentru forța de vânzări: Sage ERP X3 Sales App. Prezentată în cadrul “Internet and Mobile World” București, noua aplicație mobilă poate fi descărcată din Apple Store. Aceasta permite utilizatorilor să acceseze datele înregistrate în soluția ERP cu ajutorul unui iPad, fie că au conexiune la un serviciu de internet mobil sau nu.
Accesul la sistemul de gestiune în orice circumstanță a devenit o cerere esențială a utilizatorilor. Este, de altfel, firesc să împărtășești sau să interacționezi cu alți colaboratori, clienți sau parteneri cu ajutorul unui echipament mobil sau a unui terminal conectat la internet”,
Isabelle Saint Martin, șeful diviziei ERP Mid-Market Sage
Utilizând această aplicație, angajații care ocupă poziții de vânzări și se află frecvent pe teren au acces în timp real la informațiile și serviciile operaționale. Sage ERP X3 Sales App poate fi utilizată în scenarii prestabilite pentru a îmbunătăți relațiile cu clienții și pentru a crește calitatea serviciilor livrate. Domeniul său de aplicabilitate acoperă funcții de back-office și front-office, utile angajaților implicați în activitățile de vânzări:
Analiza vânzărilor: acces imediat la cei mai recenți indicatori de performanță pentru companie, clienți sau vânzători
Informații despre clienți: istoric, localizare geografică, cifre actualizate de vânzări
Citații/Comenzi/Facturi: managementul tranzacțiilor într-un mod simplu și intuitiv
Regulament administrativ: înregistrarea regulamentelor și gestionarea cererilor nesoluționate
Gestionarea calendarului: administrează întâlnirile cu clienții
Gestionarea lead-urilor: monitorizează potențialii clienți din sistem
Coerența informațiilor: online și offline
Organizare multidosar
“Pentru a facilita adoptarea soluțiilor noastre, provocarea este să îmbunătățim eficacitatea operațională pentru utilizatori, în conformitate cu evoluția business-ului. Lansarea Sage ERP X3 Sales App este rezultatul acestui demers, permițând comercianților, angajaților care lucrează pe teren și dispun de terminale mobile performante, să aibă acces la funcții de back-office și front-office utile în interacțiunea cu clienții”, explică Isabelle Saint Martin. Aplicația Sage ERP X3 Sales App este disponibilă pentru versiuni ale soluției ERP începând de la Sage ERP X3 6.5, pe tablete iPad cu sistem de operare iOS 5 sau mai nou.