Producătorul român de pantofi și accesorii DENIS, una dintre companiile de talie medie de pe piața locală de profil, a inaugurat două noi magazine în cel mai nou centru comercial din București, Mega Mall.
Unitățile nou deschise sunt sub brandul Why Denis (localizat la parterul centrului), respectiv Anna Cori & All Shoes (situat la etajul 1). Este, de altfel, singurul mall în care DENIS a intrat cu ambele branduri ale sale.
Oficialii companiei vizează ca până la finalul anului să mai deschidă alte magazine sub cele două branduri ale sale, vizând atât noile proiecte de centre comerciale cât și oportunitățile pentru comerț stradal. Bugetul pe care DENIS și l-a propus pentru acest an este de circa 1 milion de euro, în contextul în care, pentru cele două magazine din Mega Mall, investiția totală a fost de 500.000 de euro în amenajarea acestora și în stocul de marfă.
“Ne-am propus să avem investiții de 1 milion de euro, însă depășirea bugetului ține și de alte oportunități pe care le vom avea”, a declarat Ana Cornea, manager și proprietar DENIS.
De la începutul acestui an, proprietarii DENIS au deschis doar trei magazine în proiectele comerciale cele mai de amploare din București și Brașov. În luna martie, compania a inaugurat o unitate Anna Cori& All Shoes la Brașov, în Coresi Mall. Cele trei magazine inaugurate de la începutul acestui an până în prezent fac parte din strategia de dezvoltare a producătorului, strategie care prevede deschiderea a aproximativ zece unități până la finalul anului 2015.
”Vom continua să investim în unități. Anul trecut am făcut și pasul online, investind în magazine virtuale, atât pentru Why Denis, cât și pentru Anna Cori & All Shoes. La finalul lui 2014, după doar câteva luni de operare, am înregistrat vânzări online de aproximativ 100.000 de euro”, a mai spus Cornea.
În prezent, rețeaua de magazine numără 36 de unități (10 Why Denis și 26 Anna Cori & All Shoes) în cele mai mari orașe din România.
Potrivit proprietarului DENIS, cele mai profitabile unități ale rețelei sunt în zona Moldovei, urmate de magazinele din centrele comerciale Băneasa Shopping City și AFI Cotroceni. “Pentru că fabrica noastră este la Suceava și am fost prezenți în zonă pentru prima data, avem o notorietate mai mare în Moldova”, a precizat pentru The Trends Ana Cornea.
Proprietarii companiei estimează în acest an o creștere a cifrei de afaceri cu circa 15%, de la cei 10,5 milioane de euro încasați în 2014. Totodată, DENIS ia în calcul și lansarea unei game de încălțăminte pentru copii. În acest moment, business-ul rețelei de magazine este împărțit între vânzarea de accesorii (30%), încălțăminte de damă (50%) și încălțăminte pentru bărbați (20%). Totodată, produsele DENIS sunt destinate și exportului, circa 30% dintre acestea fiind găsite și pe piețele din străinătate. Conform informațiilor furnizate de Ana Cornea, compania are o filială separată în Ucraina (unde producătorul operează sub brandul luxury DENIS, dar și Why Denis), valoarea vânzărilor pe această piață fiind de circa 1 milion de euro în 2014.
“Au fost momente dificile pentru magazinele din Kiev, însă în ultima vreme vânzările pe piața din Ucraina și-au revenit”, a precizat Cornea.