Radu Beligan, una dintre cele mai impresionante personalităţi de pe scena teatrului românesc, oferă o nouă reprezentaţie extraordinară, prin participarea, pentru prima dată în cariera sa profesională, în cel mai nou spot TV al COSMOTE România, Profesoara – un apel la reîntoarcerea către valorile adevărate şi spiritul românilor.
Adesea pe fugă, tindem să comunicăm pe scurt, impersonal şi astfel pierdem din înţelesul cuvintelor. Uneori, chiar şi momentele şi întâmplările cele mai pline de bucurie din viaţa noastră sunt tratate cu superficialitate din cauza lipsei de timp, în graba de a face cât mai multe lucruri concomitent.
Spotul TV, lansat în premieră pe pagina oficială de Facebook a COSMOTE România, promovează abonamentul No Limit al operatorului şi prezintă o profesoară de literatură şi pe elevii săi în timpul unei ore de curs. Elevii, aparent lipsiţi de interes, o intrigă pe profesoară, care doreşte să ştie de ce este gălăgie în sală. Spre surprinderea ei, elevii au pus la cale un mod special de a-i ura la mulţi ani, cu ajutorul lui Radu Beligan, care joacă pentru prima oară în cariera sa profesională într-un spot TV, prin proiectarea în timpul orei de curs a unui scurt film emoţional. Maestrul Beligan subliniază rolul profesorului de a preface minţile tinere în suflete, motivul pentru care profesorii sunt îndrăgiţi.
„Recunoştinţa şi recunoaşterea valorii nu sunt atât de des arătate în zilele noastre, în era <<pe repede înainte>>. Profesoara poate fi oricare dintre noi, capabil de însufleţirea cuvintelor şi de transformarea lor în poveşti impresionante care ne pot mişca, schimba şi inspira pe noi toţi, dând sens comunicării. COSMOTE România este onorată că a colaborat cu maestrul Radu Beligan pentru a spune o poveste extraordinară şi avem încredere că românii se vor bucura să îl vadă pentru prima oară într-o reclamă comercială şi îşi vor arăta aprecierea pentru talentul său încă o dată”, a declarat Dana Bursuc Marketing Communications Senior Manager, COSMOTE România.
Profesoara rulează pe cele mai importante canale TV, în timp ce fanii COSMOTE de pe Facebook au avut şansa de a viziona spotul exclusiv pe pagina companiei, începând de ieri. Spotul TV poate fi vizionat şi pe canalul Youtube al COSMOTE România.
Echipa care a coordonat realizarea campaniei din partea COSMOTE România este formată din: Dana Bursuc – Marketing Communications Senior Manager, Valentin Stoenescu – Acting Retail Communications Department Manager și Ciprian Postelnicu – Head of Media.
Campania a fost dezvoltată de Papaya Advertising, care colaborează cu Ogilvy România pentru campaniile post-paid ale COSMOTE. Membrii echipei care au executat campania sunt: Robert Tiderle – Creative Director, Rareş Dumitrel – Copywriter, Petru Cuciuc – Art Director, în timp ce partea de client service a fost asigurată de Ramona Sima – Client Service Director. De asemenea, parte a echipei au fost şi Răzvan Mărculescu – Regizor şi Alex Sterian – Director de imagine. Spotul a fost realizat cu ajutorul casei de producţie Silver Bullet, în timp ce post-producţia a fost asigurată de Bro Visual și Sound Design.