Începând cu luna aprilie, ELIT livrează o gamă variată de produse alimentare direct acasă. Serviciul de transport este complet gratuit, produsele putând fi comandate și achiziționate la același preț ca în magazine. Prin acest serviciu, compania a dorit să încurajeze respectarea măsurilor de distanțare socială, luate împotriva răspândirii coronavirusului, reducând la minim riscurile de contaminare în timpul aprovizionării cu strictul necesar.
Consumatorii au la dispoziție o gamă completă de produse din care pot alege: mezeluri (cremvurști, salamuri, produse crud-uscate, cârnați, șuncă, parizer, specialități), dar și carne de porc proaspătă, produse gata de consum (hamburger, aripi de pui marinate și prăjite etc) sau sortimente diferite de salate (hummus, salată de vinete, zacuscă, salată de Boeuf, salată à la Russe etc).
Comenzile se pot face prin intermediul aplicației de mobil Beez sau online, pe site-ul use-beez.com. Livrarea se face a doua zi sau în prima zi lucrătoare, în cazul comenzilor făcute în week-end, și este gratuită. Produsele sunt achitate online, prin intermediul unui card bancar.
„În perioada aceasta trecem toți prin momente dificile și înțelegem pericolele la care ne expunem pe noi și pe cei din jur, doar încercând să ne aprovizionăm cu strictul necesar. De aceea, dorim să venim în întâmpinarea românilor facilitându-le accesul la alimente de bună calitate, cu același gust desăvârșit Elit, livrate direct acasă, la același preț ca în magazine”, a declarat Dan Buda, Director Comercial Elit.
Beez este un startup românesc, dezvoltat de o echipă de tineri IT-iști din Alba Iulia, județul unde își are sediul și compania Elit. Aplicația, prin beneficiul de cashback, oferă bani înapoi utilizatorilor, un procent din suma cheltuită reîntorcându-se, sub formă de credit pentru alte cumpărături sau în bani.
La 100 de RON cheltuiți – suma minimă necesară pentru a face o comandă de produse Elit pe platforma Beez – clientul recuperează 3%, pe care îi poate folosi ulterior la cumpărături.