Site-ul de booking online Expedia – care are în portofoliu branduri precum Expedia.com, Hotels.com, CarRentals.com – a plătit 280 de milioane de dolari cash pentru achiziția agenției de turism online Travelocity de la Sabre Corporation.
Expedia va păstra brandul Travelocity în portofoliu, fiind creat astfel unul dintre cei mai puternici jucători de pe piața de turism, cele două entități oferind produse integrate turiștilor din întreaga lume.
“Travelocity este unul dintre cele mai cunoscute branduri din turism în America de Nord oferind mii de destinații de travel celor peste 20 de milioane de utilizatori lunari”, a declarat într-un comunicat Dara Khosrowshahi, CEO-ul Expedia.
Lansat în 1996 ca o unitate separată a Sabre Holdings, Travelocity a fost primul site care le-a oferit călătorilor posibilitatea de a rezerva și cumpăra bilete de avion fără a apela la un agent de turism.
Luna trecută, cei de la Sabre au vândut Lastminute.com către agenția elvețiană de turism Bravofly Rumbo Group pentru suma de 120 de milioane de dolari.
Segmentul de booking online a devenit în ultimi ani unul extrem de competitiv, brandurile din portofoliul Expedia fiind în competiție directă cu Booking.com, Priceline.com (deținute de Priceline Group), sau cu Trip.com, HotelClub.com, CheapTickets.com (aflate în portofoliul Orbitz Worldwide).