Incepand cu luna septembrie a acestui an, Marius Bene s-a alaturat echipei PostMaster in calitate de managing director al companiei de servicii postale private.
Bene are o experienta de peste 10 ani in telecomunicatii si logistica, domenii in care a detinut mai multe pozitii de managment in vanzari si business development. Din fosta echipa executiva, Mihai Preotescu, co-fondator si fost actionar al companiei, va ramane alaturi de PostMaster intr-o pozitie non executiva cu rol consultativ. Mihai Balaj, de asemenea co-fondator si fost actionar, va parasi compania, urmand sa se dedice proiectelor personale.
Marius Bene a lucrat timp de 7 ani in telecomunicatii, la Cosmote si la Vodafone, unde a ocupat pozitiile de Director de vanzari Transilvania si Moldova, respectiv de Senior Manager Business Development. Bene mai are o experienta de 4 ani in cadrul TNT Romania ca Manager Regional. Noul Managing Director PostMaster este absolvent al Universitatii Babes-Bolyai si detine un certificat de management de la Universitatea OPEN din Marea Britanie. Numirea sa consolideaza echipa de management si vine la scurt timp dupa ce alti doi executivi s-au alaturat companiei. Rezso Koszegi a preluat functia de Director de Operatiuni in iulie, dupa 10 ani petrecuti in TNT Romania, iar Sever Patrascioiu a fost numit Director Financiar in luna august, avand o experienta de 5 ani pe o pozitie similara la principalul dealer Mercedes, Autoklass.
PostMaster, membră a Austrian Post Group, este cel mai mare furnizor de servicii poştale private din România. Compania este activă în distribuţia de coresponenta adresată (documente) şi neadresată (materiale publicitare). Cu o acoperire naţională de 80% asigurata printr-o reţea de 52 de birouri locale şi având 1200 de angajaţi, compania a distribuit în 2012 peste 420 de milioane de unităţi de corespondenţă (documente şi materiale publicitare). Anul trecut PostMaster a raportat o cifră de afaceri de 11 milioane de euro, cu 10% mai mult decât în 2011.
Austrian Post este liderul pieţei de corespondenţă şi servicii de coletărie din Austria. Compania este structurată în două divizii – “Mail & Branch Network” şi “Parcel & Logistics” – şi este prezentă în 13 pieţe europene, generând peste 30% din cifra sa de afaceri din străinătate.
Cifra de afaceri Austrian Post a crescut cu 0,7% în 2012, ajungând la 2,3 miliarde de euro, în timp ce indicatorul EBITDA a scăzut cu 3,8%, la 271 milioane Euro. În consecinţă, marja EBITDA a fost de 11,5%. În 2012, EBIT Austrian Post a crescut cu 8,9% la 182,4 milioane de euro, iar fluxul de numerar disponibil a atins valoarea de 170 milioane de euro. Austrian Post are un număr de 23.906 angajaţi permanenti.