Ştim toţi mult prea bine: petrecem destul de mult timp pe reţeaua de socializare a lui Mark Zuckerberg, şi nu o facem numai în timpul liber, ci mai furăm câteva minute bune şi la job (este un fapt bine cunoscut că anumite companii din întreaga lume le interzic angajaţilor să folosească Facebook în timpul programului de lucru, accesul la site fiind restricţionat).
Însă, oficialii reţelei şi-au propus să îşi extindă influenţa din social media şi în domeniul profesional, transformând statul pe Facebook la muncă într-o chestiune oficială.
Aşa că pregătesc lansarea “Facebook at Work”, după cum anunţă Financial Times.
Se pare că noul produs al companiei va avea o funcţionalitate similară cu cea a site-ului actual, cu un newsfeed, grupuri şi mesagerie instant. În acelaşi timp, noul serviciu ar urma să conţină tool-uri pentru muncă prin documente disponibile tuturor. Facebook at Work ar urma să fie total independent de contul personal, nicio informaţie din profilul unui utilizator nefiind prezentă pe pagina profesională şi vice-versa.
Potrivit informaţiilor din presa internaţională, Facebook at Work este într-un stadiu pilot şi se testează în Londra.
Cum Facebook a ajuns să aibă un portofoliu de peste 1,3 miliarde de utilizatori lunari activi, devine tot mai clar faptul că reţeaua va încerca să aducă noi useri şi, mai ales, noi surse de venit, prin alte servicii complementare.