BusinessCompanii

Meda estimează afaceri cu 5% mai mari în 2013 și alocă 1,35 mil. euro pentru investiții

Muschi File AfumatMeda, unul dintre cei mai importanţi producători de mezeluri din România, estimează pentru 2013 o cifră de afaceri de aproximativ 28.5 de milioane euro, cu 5% mai mare, comparativ cu 2012. De asemenea, compania va investi circa 1,35 milioane euro în echimapemente de productie şi în modernizarea identităţii vizuale.

Meda a încheiat 2012 cu o cifră de afaceri de peste 27 milioane euro. Pe fondul investiţiilor şi a creşterii  distribuţiei numerice este estimată creşterea cifrei de afaceri până la aproximativ 28.5 milioane euro. Principalele categorii pe care se bazează această creştere sunt reprezentate de specialităţi, şuncă, salam şi cârnaţi. Canalele reprezentative de vânzare sunt IKA şi comerţul tradiţional, care sunt relativ echilibrate ca pondere din punct de vedere al vânzărilor.

Luchi Georgescu-Presedinte MedaProdÎn 2013 Meda va aloca peste 400.000 euro în echipamente noi de ambalare şi vidare şi peste 150.000  euro în deschiderea unui nou depozit regional la Bacău. Astfel, distribuţia directă va fi făcută prin depozite proprii situate in Bucureşti (3), Craiova, Arad, Turda şi Bacău”

Luchi Georgescu, președinte MedaProd

În prima parte a anului, Meda a finalizat procesul de modernizare a identităţii vizuale, pentru care a fost alocat un buget de 800.000 euro. În urma acestui proces numele companiei MEDA a devenit brandul reprezentativ pentru produsele premium şi mainstream, iar pentru acoperirea segmentului economy a fost lansată recent gama 1 Mai. Odată cu acest proces s-au lansat şi trei sortimente noi de salam în gama Meda:  Vienez, Tirolez şi Fermierul.

În cei 15 ani de la înfiinţare, Meda a investit peste 20 milioane euro în extinderea capacităţii de producţie şi achizitionarea de echipamente de procesare a cărnii de ultimă generaţie. În prezent, capacitatea de producţie a fabricii este de  12.000 tone/an.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMeda este unul dintre primii jucători de pe piaţa preparatelor din carne, dezvoltând de la înfiinţare un portofoliu diversificat cu produse adresate în principal segmentului premium şi mainstream şi mai nou pentru segmentul economy. Crenvurştii din piept de pui în membrană naturală Meda sunt foarte apreciaţi de consumatori şi sunt leader ca şi cotă de piaţă pe această categorie. Produse precum cotletul haiducesc şi pastramă haiducească au reţete de fabricare unice fiind în topul preferinţelor consumatorilor de produse premium. Carnea de bună calitate şi respectarea reţetelor dau gustul deosebit şi prospeţimea mezelurilor Meda.”

Florin Rizea, Director General Meda

Portofoliul Meda Prod este alcătuit din două branduri: Meda cu 73 produse şi 1 Mai cu 22 de produse. Cele mai căutate produse Meda sunt crenvurştii din piept de pui în membrană naturală, cârnaţii polonezi, cotletul haiducesc, kaiserul şi cârnaţii semiafumaţi. Regiunea în care Meda înregistrează cele mai mari vânzări este reprezentată de Bucureşti şi sudul ţării.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button