Laura Andrei, fost Senior Brand Manager – International Brands, în cadrul Ursus Breweries, se alătură echipei SAB Miller Praga,pentru a coordona,din poziţia deInternational Senior Brand Manager, activităţile de marketing şi comunicare la nivel global ale brandului de bere Kozel, prezent în 38 de ţări.
Laura are7 ani de experienţă în cadrul Ursus Breweries România, parte a grupului SAB Miller, ultima funcţie ocupată fiind cea de Senior Brand Manager pentru Peroni, Redds, Pilsner Urquell, Stejar şi Azuga. Pe parcursul acestei perioade a acumulat cunoştinţe solide în marketing, recunoscute atât la nivel local, în cadrul filialei din Bucureşti, cât şi pe plan internaţional, la SAB Miller Londra, unde, în 2011, a activat ca Global Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.
Kozel reprezintă o nouă provocare în traseulprofesional,un brand important întoate ţările unde este prezent,printre care Anglia, Finlanda, Rusia, Slovacia,fiecare dintre aceste pieţe având propria echipă de marketing, coordonată de Laura, carese va ocupa de strategia de brand la nivel global, dezvoltarea de campanii de comunicare globale (ATL, digital, BTL şi evenimente) şi inovaţii.
„De-alungul timpului am lucrat pe majoritatea brandurilor din portofoliul Ursus Breweries. Sunt mărci puternice, cu tradiţie, care au reuşit să-şi găsească un loc în inima consumatorilor şi să se diferenţieze pe piaţă. Pentru fiecare am încercat să respect promisiunea brandului faţă de consumator şi nevoia de noutate. Sunt mândră de faptul că în ultimii ani am reuşit săgăsim noi modalităţi de a aduce stil berii, cu Peroni Nastro Azzurro, şi să continuăm strategia de pionerat în piaţă, cu singurul brand de bere din România care se adresează femeilor, Redds”, spune Laura Andrei.
Laura a absolvit în 2005 Academia de Studii Economice, specializarea Business Administration şi ŞcoalaNaţională de Studii Politice şi Administrative, specializarea Ştiinţe Politice. Între 2007 şi 2009 a urmat cursurile Chartered Institute of Personnel and Development, laLondra.