Kaspersky Lab, unul dintre cei mai importanţi producători de soluţii de securitate endpoint din lume, lansează noul program pentru reţeaua de parteneri din Europa de Est, Orientul Mijlociu, Africa, precum şi din Turcia şi din America Latină, pentru a crea o abordare singulară şi unificată a devoltării reţelei în toată regiunea.
„Susţinerea puternică pe care compania o oferă reţelei de parteneri a făcut ca numărul de distribuitori Kaspersky să crească cu 10% în 2012, cuprinzând acum 25.000 de companii din întreaga lume. Prin intermediul noului program, am făcut un pas înainte în ceea ce priveşte perfecţionarea parteneriatelor noastre. Menţinând avantajele existente, Kaspersky Lab include mai multe beneficii, pentru a asigura evoluţia constantă, eficienţa şi succesul operaţiunilor pentru partenerii noştri”, a precizat Garry Kondakov, Chief Sales Marketing and Support Officer în cadrul Kaspersky Lab.
Beneficiile sunt stabilite în funcţie de titlurile partenerilor, care sunt, de asemenea, prezentate în noul program. Unul dintre principalele beneficii – reducerile – va fi oferit partenerilor de top: Gold, Platinum, Distribuitor şi Strategic. Reducerile reprezintă un beneficiu suplimentar faţă de marja de profit şi sunt acordate pentru încurajarea vânzărilor şi câştigarea de noi clienţi.
Kaspersky Lab va susţine în continuare sesiunile curente de pregătire şi de promovare a acţiunilor de marketing, prin intermediul unui set de instrumente care vor ajuta partenerii să îşi dezvolte afacerile.
Pentru partenerii de top, cunoştinţele cu privire la piaţa de securitate sunt foarte utile pentru a intui şi a reacţiona la schimbări, de aceea Kaspersky Lab va organiza sesiuni de pregătire şi seminarii speciale pentru a împărtăşi informaţiile valoroase cu privire la direcţiile în care se îndreaptă piaţa şi compania. O echipă dedicată de suport tehnic va ajuta clienţii să fie mereu mulţumiţi de serviciile de top pe care le asigură.
Partenerii Gold şi Platinum îşi pot alege acum specializarea de securitate (System Management, Virtualization sau Mobile Device Management şi Security), astfel ca, din perspectiva clientului, alegerea unui partener de securitate devine o acţiune transparentă. Din perspectivă B2C, partenerii vor avea statuturi diferit, de la Registered Retailer la Premier Retailer.
“Sunt convins că programul în noua formă va face ca parteneriatul cu Kaspersky Lab să fie unul chiar mai fructuos, oferind partenerilor noştri ocazia să se bucure de noile oportunităţi, împărtăşirea expertizei şi susţinerea extraordinară, în timp ce îşi pot dezvolta afacerile alături de brandul Kaspersky Lab”, a concluzionat Garry Kondakov.
Kaspersky Lab este cel mai mare producător privat de soluţii de securitate endpoint din lume, fiind inclus în topul primilor patru producători de soluţii pentru protecţie endpoint la nivel mondial. Compania este prezentă în aproximativ 200 de ţări şi protejează peste 300 de milioane de utilizatori din întreaga lume.