Parenting

„HEINEKEN pentru Comunități”, la a treia ediție

heineken logoHEINEKEN România a lansat ediția 2013 a programului „HEINEKEN pentru Comunități”, în parteneriat cu Asociația CSR Nest. Obiectivului programului este să susțină și să dezvolte comunitățile locale în care compania HEINEKEN își desfășoară activitatea.

Programul „HEINEKEN pentru Comunități” se adresează organizațiilor non-guvernamentale și instituțiilor publice din Constanța, Craiova, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș și se desfăşoară sub forma unui concurs de proiecte. Proiectele înscrise trebuie să îndeplinească anumite criterii de eligibilitate și pot fi implementate în diverse domenii, precum social, mediu, cultură, turism, sănătate, etc. Un juriu independent va desemna 2 câștigători din fiecare oraș, fiecare dintre aceştia primind un grant de 50.000 RON.

Ca şi în anii trecuţi, şi în această ediţie susţinem proiectele ambițioase și inovatoare, care construiesc în jurul misiunii noastre de a crea o afacere sustenabilă și de a contribui la dezvoltarea comunităților în care ne desfăşurăm activitatea”

Onno Rombouts, Managing Director al HEINEKEN România

Principalul rol al CSR Nest în cadrul „HEINEKEN pentru Comunități” este acela de a susţine programul prin dezvoltarea, implementarea și monitorizarea acestuia. Experiența de peste 7 ani a CSR Nest în dezvoltarea de programe CSR pentru piaţa locală (la care se adaugă încă 8 ani de activităţi sociale la nivel național) contribuie la desfășurarea eficientă a programului „HEINEKEN pentru Comunități”.

Prioritățile programului din acest an, care ar trebui luate în considerare de candidați, sunt promovarea voluntariatului și a responsabilității sociale, grija pentru mediul înconjurător și susținerea dezvoltării sociale, economice, culturale sau ecologice a comunităților locale”

Sergiu Sebeşi, Președinte al Asociației CSR Nest

Programul „HEINEKEN pentru Comunități” a fost lansat în 2011 și până în prezent, pentru proiectele câștigătoare, au fost acordate granturi în valoare de 652.000 RON: valoarea fondurilor acordate în 2011 a fost de 252.000 RON iar în anul 2012, de 400.000 RON. Dintre cele 12 proiecte câștigătoare de până acum, 25% tratează subiecte legate de sănătate, 17% adresează probleme sociale, 8% sunt proiecte pentru dezvoltare turistică, iar 50% sunt proiecte mixte (care îmbină aspecte sociale, culturale, turistice, de mediu sau sănătate). Cele 8 proiecte câștigătoare din 2012 au implicat peste 200 de voluntari.

Programul „HEINEKEN pentru Comunități” face parte din agenda de sustenabilitate HEINEKEN, „Brewing a Better Future”. Abordarea companiei vis-a-vis de sustenabilitate se caracterizează printr-o viziune integrată, care acopera toate ariile de activitate ale companiei și îi permite să-şi desfășoare activitatea pe termen lung în România, într-o manieră eficientă și responsabilă.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button